چهارشنبه 29 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیسهم هر کشور در اجلاس داووس 2018

سهم هر کشور در اجلاس داووس 2018

اجلاس سالانه  اقتصاد در داووس، یکی از شهرهای توریستی کشور سوییس به زودی آغاز می شود و فهرستی از افرادی که در این جلسه سالانه شرکت می کنند ارایه شده است .

به گزارش رتبه آنلاین به نقل از وب سایت مجمع جهانی اقتصادی ، حدود سه هزار نفر در اجلاس سال ۲۰۱۸ میلادی شرکت خواهند  کرد  که بیشترین شمار آنها از کشور امریکا خواهند بود. در این اجلاس که به مسایل مهم اقتصادی  دنیا در سال ۲۰۱۸ میلادی پرداخته می شود و چالشها و فرصتهای اقتصادی در این سال مورد بررسی قرار می گیرد، استاتید برجسته اقتصادی ، سران موسسات بزرگ تجاری و تولیدی و افراد برجسته در عرصه تجارت و سیاست های اقتصادی حضور خواهند داشت.

مطالعات نشان می دهد هر ساله شمار شرکت کنندگان  امریکایی بیش از دیگر کشورها  است که دلیل آن وضعیت  اقتصادی  امریکا ، سهم این کشور در اقتصاد دنیا  و سهم  واحدهای تولیدی آن در  عرصه تولید جهانی است.

در سال ۲۰۱۸ میلادی از میان ۳۰۰۰ شرکت کننده در داووس ۷۸۰ نفر از کشور امریکا خواهند بود در حالیکه شمار شرکت کنندگان بریتانیایی برابر با ۲۶۶ نفر، شمار شرکت کنندگان سوییسی برابر با ۲۲۳ نفر و شمار شرکن کنندگان هندی ۱۲۹ نفر خواهد بود. در اجلاس سال ۲۰۱۸ داووس ۱۱۸ نفر از کشور چین، ۱۱۶ نفر از آلمان و ۹۳ نفر از کشور فرانسه حضور خواهند داشت.

در سال جاری ۶۵ نفر از امارات در این اجلاس شرکت می کنند که برای کشوری به وسعت امارات و  با این جمعیت اندک ، سهم و موفقیت بزرگی محسوب  می شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید