سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهخبرورزشیسرپرست تیم ملی هندبال بانوان:‌ نمی‌خواهیم در انتخاب نفرات حقی از کسی...

سرپرست تیم ملی هندبال بانوان:‌ نمی‌خواهیم در انتخاب نفرات حقی از کسی ضایع شود


ترکیب نهایی تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا ژاپن در پایان اردوی ششم اعلام خواهد شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، هفدهمین دوره از رقابت‌های قهرمانی بانوان آسیا از ۹ آذرماه در شهر کومو ماتو ژاپن  آغاز می شود. در زمان ریاست علیرضا رحیمی ابهاماتی در خصوص رفتن تیم ملی بانوان به مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل آنچه که از سوی فدراسیون مشکلات مالی عنوان شده بود وجود داشت. اما رمضانعلی دولو بعد از اینکه به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد گفت که با حمایت اسپانسرها و وزارت ورزش تمام تلاش خود را برای اعزام این تیم خواهد کرد. با توجه به صحبت های مسئولان هندبال گویا مشکلات مالی برطرف شده است و مقدمات سفر ملی پوشان در حال انجام است. قرار است تیم ملی هندبال بانوان ایران در صورت رفع شدن مشکلات  ششم آذر ماه به ژاپن اعزام شود.

ترکیب نهایی تیم ملی هندبال بانوان ایران نیز قرار است در پایان اردوی ششم که طبق اعلام سرپرست تیم ملی بانوان از سوم آذرماه آغاز شود، اعلام شود.

طاهره مبرا سرپرست تیم ملی هندبال بانوان در گفت و گو با ایسنا در مورد انتخاب اسامی ملی پوشان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود در پایان اردوی پنجم مشخص شود، اظهار کرد: قرار بود که بعد از پایان اردوی پنجم اسامی نهایی مشخص شود، اما با مشورت با دبیر فدراسیون قرار شد که اسامی را در آغاز اردوی آخر اعلام کنیم.

وی ادامه داد: البته قرار است که برای اردوی آخر ۱۸ یا ۱۹ ملی پوش را انتخاب کنیم، چون تعداد اردوها کم بوده و نمی خواهیم در انتخابی حقی از کسی ضایع شود. می‌خواهیم هندبالیست ها در اردوی پایانی نیز فرصت داشته باشند. در پایان اردوی ششم اسامی نفرات نهایی مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که اردوی آخر چه زمانی آغاز خواهد شد گفت: بستگی به ساعت بلیت پرواز دارد. اگر ششم آذر اعزام داشته باشیم اردوها از سوم آذر آغاز خواهد شد. احتمالا سوم آذرماه اردوی آخر (متصل به اعزام) شروع خواهد شد. در حال حاضر رزرو بلیت برای سفر انجام شده است.

به گزارش ایسنا، این رقابت ها از ۹ آذر ماه آغاز می شود و تیم ملی هندبال بانوان ایران در این رقابت‌ها در گروه اول با ژاپن، قزاقستان، ایران، استرالیا و نیوزلند همگروه است و اولین بازی خود را باید ۱۰ آذر ماه مقابل قزاقستان انجام دهد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید