پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیسرمربی آلمان: پاداش صبر خود را گرفتیم

سرمربی آلمان: پاداش صبر خود را گرفتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان بعد از پیروزی هیجان انگیز شاگردانش مقابل سوئد که با گل دقیقه 95 آنها بدست آمد، گفت ژرمن ها پاداش صبر خود را گرفتند.
به گزارش رتبه آنلاین از خبرگزاری رویترز، تیم ملی فوتبال آلمان شنبه شب با گل دقیقه 95 «تونی کروس» برابر سوئد به پیروزی 2 بر یک دست یافت تا امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی جام جهانی 2018 افزایش یابد.
پس از این پیروزی «یواخیم لو» در سخنانی بازی پرفراز و نشیب شنبه شب آلمان را حاصل صبر و آرامش عنوان کرد.
مدافع عنوان قهرمانی در دقیقه 32 یک گل دریافت کرد، اما مارکو رویس با گل تساوی امید دفاع از عنوان قهرمانی را حفظ کرد تا آنکه کروس در وقت تلف شده گل پیروزی بخش را برای ژرمن ها به ثمر رساند.
«لو» در سخنانی گفت: می دانستم شکستن دفاع سوئد برای آلمان دشوار است، اما در فاصله بین دو نیمه به بازیکنان خود گفتم که با همان فوتبال خاص آلمان به بازی ادامه دهید.
وی گفت: به بازیکنان گفتم آرامش خود را حفظ کنند و دچار هراس نشوند. بر روی توپ های بلند کار کنند، اما با پاس های کوتاه کار را ادامه دهند.
سرمربی آلمان گفت: اینکه صبر و آرامش خود را از دست ندادیم، قابل تقدیر است. بعد از دریافت گل دچار هراس نشدیم. در نیمه دوم فشارها را مضاعف کردیم. ما چند فرصت را از دست دادیم، اما روحیه تیم را تحسین می کنم. ما هیچ گاه امید پیروزی را از دست ندادیم. هر چند گلزنی در وقت تلف شده کمی خوش شانسی بود، اما حاصل باور به خودمان این اتفاق رخ داد.
«لو» که چهار سال پیش با تیم آلمان قهرمان جام جهانی 2014 برزیل شد، از کروس هافبک تیم تمجید ویژه ای کرد.
تیم ملی فوتبال آلمان با برتری در بازی شب گذشته سه امتیازی شد و در مکان دوم جدول گروه F قرار گرفت. در این گروه مکزیک با 6 امتیاز صدرنشین است.
منبع: ایران اکونومیست
اخبار مرتبط

بیشترین بازدید