پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیسرمایه‌داران بزرگ جهان با خرید ملک در کدام شهر خیالشان راحت‌تر می‌شود؟

سرمایه‌داران بزرگ جهان با خرید ملک در کدام شهر خیالشان راحت‌تر می‌شود؟

نتایج نظرسنجی نشان می دهد که ۳۱ درصد از ۳۶۲ سرمایه گذار مطرح دنیا معتقدند لندن بهترین جای دنیا برای خرید زمین و آپارتمان است.
به گزارش رتبه آنلاین، بررسی ها نشان می دهد، پایتخت انگلیس مطمئن ترین جا برای سرمایه گذاری است. لندن امسال با پشت سر گذاشتن مونیخ و برلین عنوان بهترین شهر جهان برای سرمایه گذاری در مسکن را از آن خود کرد.

نتایج نظرسنجی موسسه CBRE که بزرگترین شرکت مشاور امالک در دنیا به حساب می آید نشان می دهد که ۳۱ درصد از ۳۶۲ سرمایه گذار مطرح دنیا معتقدند لندن بهترین جای دنیا برای خرید زمین و آپارتمان است.

پس از لندن، مونیخ با ۱۶ درصد رتبه دوم را دارد و پس از آن برلین، پاریس و ورشو. مایک ادواردز، یکی از مقامات بلندپایه CBRE می گوید: به نظر می رسد که سرمایه گذاران، بخصوص سرمایهگذاران اروپایی، قصد دارند در سال 2017 بیشتر از سال 2016 پول خود را روانه بازار مسکن کنند. و البته لندن بیشترین منفعت را از این جریان می برددر میان کشورهای اروپایی این ده کشور بهترین جاها برای خرید ملک در سال 2017 به حساب می آیند:

۱ -رومانی ۲ – لهستان ۳ -پرتقال ۴ -انگلیس ۵ -کشورهای حوزه دریای بالتیک (لیتوانی، لتونی و استونی)۶ -سوئد ۷ -بلژیک ۸-اسلواکی ۹-اسلوونی ۱۰-فنلاند

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید