جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیسرجان: امیدوارم به یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران تبدیل شویم

سرجان: امیدوارم به یکی از بهترین‌های بسکتبال ایران تبدیل شویم

سرجان

 سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد گفت: بعد از سه بازی سخت مقابل تیم‌های بالای جدول به این برد نیاز داشتیم تا روند خوب تیم حفظ شود.

به گزارش رتبه آنلاین، سرجان ایوانوویچ در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برد تیمش مقابل شهرداری بندرعباس، اظهار کرد: برد در این بازی برای ما مهم بود. بعد از بازی با سه تیم بالای جدول در هفته‌های اخیر، به این برد نیاز داشتیم تا نشان دهیم روند خوب آویژه ادامه دارد.

وی ادامه داد: همه بازیکنان سخت تلاش می‌کنند و مرتب و منسجم به تمرینات خود ادامه می‌دهند. از این جهت می‌توانم از بازیکنان زیادی در تیمم استفاده کنم و اگر شرایط اجازه دهد در بازی‌های آینده از 10 یا 11 بازیکن استفاده خواهم کرد تا همه آنها فرصت بازی کردن در لیگ را داشته باشند.

سرمربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا در خصوص آینده این تیم ابراز امیدواری کرد: می‌توانیم با تلاش و تمرین بیشتر، نتایج بهتری به دست آوریم و به تیمی خوب در بسکتبال ایران تبدیل شویم.

سرجان در رابطه با دیدار آتی تیمش در برابر نیروی زمینی، افزود: به رتبه رقبا ابدا کاری نداریم. موفقیت ما در هفته‌های اخیر در شرایطی رقم خورد که از برخی رقبا، رتبه‌ای پایین‌تر داشتیم، پس هیچگاه گول رتبه رقیب را نمی‌خوریم و با تمام توان و با تمرکز بالا وارد زمین می شویم تا به یک پیروزی دیگر دست یابیم.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید