پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرسراغ نمایشگرهای تقلبی نروید!

سراغ نمایشگرهای تقلبی نروید!


اپل به کاربران و مشتریان گوشی‌های جدید سری آیفون ۱۱ هشدار داد که در صورت بروز هرگونه مشکل برای نمایشگر آن، به هیچ عنوان از نمایشگرهای تقلبی و غیر اصل موجود در بازار استفاده نکنند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بعد از آنکه شرکت اپل به عنوان توسعه دهنده گوشی‌های آیفون طی برگزاری رویدادی در سپتامبر سال جاری میلادی از جدیدترین محصولات خود (آیفون ۱۱، آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس) رونمایی کرد، حالا به تازگی در جدیدترین بیانیه خود به کاربران و مشتریان این گوشی‌های جدید هشدار داده است که در صورت بروز هرگونه مشکل و نقص در صفحه نمایش گوشی‌های خانواده آیفون ۱۱ به هیچ عنوان از نمایشگرهای غیر اصل و تقلبی موجود بازار استفاده نکنند و گوشی خود را برای تعمیر نمایشگر تنها به مراکز مجاز و تایید شده توسط اپل بسپارند چراکه در غیر این صورت، با مشکلات متعددی مواجه خواهند شد و از بسیاری از قابلیت‌ها و امکانات این گوشی محروم خواهند شد.

اپل در این بیانیه تاکید کرده است که قطعات به کاررفته در نمایشگرهای این سری از گوشی‌های هوشمند که توسط اپل ساخته و طراحی شده‌اند، همگی استانداردهای کیفیت و عملکرد را پشت سر گذرانده و موفق به کسب بهترین نتیجه در آن شده‌اند. ولی در صورتی که کاربران برای تعویض نمایشگر به مراکز غیرمجاز و قطعات غیراصل رجوع کنند، دیگر قادر نخواهند بود از تکنولوژی‌های ظریف و باکیفیت نمایشگر گوشی‌های سری آیفون ۱۱ بهره مند شوند. از مهم‌ترین تکنولوژی‌های مذکور می‌توان به قابلیت مخصوص چند لمسی، روشنایی و دقت رنگ بالا، تعادل رنگ سفید و همچنین سایر امکاناتی همچون True Tone، Night Shift  و بازخوردهای لمسی (Haptic Touch) اشاره کرد که سایر نمایشگرهای تقلبی و غیراصل از آن بی‌بهره‌اند.

در این گزارش همچنین به کاربران و مشتریان گوشی‌های سری آیفون ۱۱ هشدار داده شده است که علاوه بر موارد فوق، تعویض نمایشگر با قطعات غیر اصل و مراجعه به تعمیرکاران غیرمجاز و تایید نشده از سوی اپل، می‌تواند منجر به داغ کردن مکرر گوشی و آسیب به باتری و بروز خطرات جبران ناپذیری شود.

بر اساس وب سایت engadget، برخی از کارشناسان همچنین بر این باورند که تعویض نامناسب نمایشگر گوشی‌های جدید آیفون همچنین می‌تواند کاربران را با مشکلاتی نظیر لمس اشتباه شماره تماس، از کار افتادن قابلیت چندلمسه بودن نمایشگر، روشن ماندن نمایشگر به هنگام صحبت تلفنی و برخی دیگر از نقایص مشابه مواجه کند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید