شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاخبار روزستارگان روابط عمومی ایران معرفی می‌شوند

ستارگان روابط عمومی ایران معرفی می‌شوند

در آستانه «روز روابط عمومی» ستارگان روابط عمومی ایران در سال ۱۳۹۶ معرفی می‌شوند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، هوشمند سفیدی _ دبیرکل خانه روابط عمومی ایران و دبیر جشنواره ستارگان روابط عمومی _ با اعلام این خبر گفت: در این رویداد ۲۵ ستاره ارتباطی و روابط عمومی در بخش‌های ستاره ارتباطی دولت، ستاره خدمت، ستاره شایستگی، ستاره پیشکسوت روابط عمومی، ستاره آموزشی روابط عمومی، ستاره زرین ارتباطی و ستاره ملی و طلایی روابط عمومی برگزیده می‌شوند.

سفیدی با بیان اینکه در کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی‌های این رویداد بر اهمیت شناخت علمی و دقیق و سامان بخشی و خدمت به افکار عمومی تأکید خواهد شد، افزود: امروزه با قدرت‌یابی بیشتر افکار عمومی در اثر رشد و استفاده از فناوری‌های ارتباطی و در نهایت پیچیدگی‌ آن، لازم است روابط عمومی‌ها که مسئولیت کار با افکار عمومی را دارند، از توانمندی دانش، بینش و مهارت‌های بیشتری در این خصوص بهره‌مند شوند.

او خاطر نشان کرد: ظرفیت فعلی روابط عمومی فاقد چنین وضعیتی است و این مبین ضعف اساسی در شناخت خواسته‌های افکار عمومی و سپس تعامل با آن و امکان انتقال به مدیران ارشد است. این وضعیت به ایراد و اشکال اساسی در ارائه خواسته‌های مسئولان به مردم و مردم به مسئولان شده و بستر رشد نارضایتی عمومی خواهد شد.

دبیرکل خانه روابط عمومی ایران افکار عمومی را صدای مردم توصیف کرد و گفت: دریافت صدای مردم، محتاج گوش‌های شنواست و این در گرو کاربرد شیوه‌های علمی و جدید نظرسنجی از جمله در فضای مجازی است.

به گزارش ایسنا، پنجمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران روز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت‌ ماه) در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس و با حضور جمعی از مدیران و کارشناسان ارشد روابط عمومی برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید