شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیسامسونگ از شیشه فوق العاده نازک در گوشی های تاشو استفاده خواهد...

سامسونگ از شیشه فوق العاده نازک در گوشی های تاشو استفاده خواهد کرد

شرکت سامسونگ معامله اختصاصی با Dowoo Insis  به امضا رسانده که قرار است تضمین کننده شیشه های فوق العاده نازک در تلفن های تاشو و قابل انعطاف آتی سامسونگ باشد.

شرکت سامسونگ معامله اختصاصی با Dowoo Insis  به امضا رسانده که قرار است تضمین کننده شیشه های فوق العاده نازک در در تلفن های تاشو و قابل انعطاف آتی سامسونگ باشد.

به گزارش رتبه آنلاین از انتخاب، انحصاری بودن این قرارداد به این معنی است که Dowoo فقط UTG را به سامسونگ (نه هیچ شرکت دیگری) می فروشد.

در حال حاضر ، این شرکت می تواند حدود 500 هزار واحد گوشی در هر ماه تولید کند. اعتقاد بر این است که شیشه مذکور کمتر از 100 میکرومتر ضخامت دارد و  شاید حتی از اندازه 30 میکرومتر نازک تر  باشد (این مقیاس از موی انسان کمتر است). با این وجود، بسیار مقاومت پذیرتر از پلاستیک پلی آمید مورد استفاده در گلکسی فولد خواهد بود.

سامسونگ از شیشه فوق العاده نازک در گوشی های تاشو استفاده خواهد کرد

Dowoo Insis به عنوان بخشی از معامله انحصاری سرمایه گذاری 12 میلیارد دلاری سامسونگ را دریافت کرده است. اعتقاد بر این است که این قرارداد میان مدت و طولانی مدت است و سامسونگ به دنبال تزریق پول بیشتری به Dowoo است تا بتواند ظرفیت تولید خود را گسترش دهد (با تقویت امکانات موجود در کره و ساختن موارد جدید در ویتنام).

طبق گزارش ها، سامسونگ قصد دارد سال آینده 5-6 میلیون تلفن تاشو بفروشد، بنابراین Dowoo باید بتواند پنل های UTG را به اندازه کافی عرضه کند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید