شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیزیدان: بیل فردا از مادرید برود بهتر است

زیدان: بیل فردا از مادرید برود بهتر است


سرمربی رئال مادرید دوست دارد هر چه زودتر مهاجم ولزی تیمش را ترک کند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید در نخستین بازی پیش فصل خود در جام بین المللی قهرمانان ۳ بر یک مغلوب بایرن مونیخ شد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: گرت بیل را به تیم دعوت نکردم چون باشگاه در تلاش است این بازیکن را به فروش برساند. به همین خاطر بازی نکرد. اگر فروش بیل فردا اتفاق بیفتد چه بهتر. مشکل شخصی با او ندارم. در برخی زمان‌ها باید تصمیم گرفت و تغییراتی ایجاد کرد. باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد. مشکل شخصی نیست.

سرمربی رئال مادرید در ادامه افزود: من سرمربی تیم هستم و با باشگاه صحبت می‌کنم. باید تصمیماتی را بگیریم. جدایی یک بازیکن به سرمربی و بازیکن مورد نظر برمی‌گردد که شرایط را می‌داند. باید دید چگونه آن را سر و سامان خواهیم داد.

سرمربی فرانسوی درباره بازی اظهار کرد: نخستین بازی ما بود و نمی‌توانیم از شکست خوشحال باشیم اما در ممجموع عملکرد خوبی داشتیم. برای ما عادی است. باید ریتم خود را پیدا کنیم. از عملکرد همه خشنودیم. ۱۰ دقیقه نخست شرایط برایمان سخت بود سپس بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. در نیمه نخست نتوانستیم گلزنی کنیم و در نیمه دوم تیم را کاملا تغییر دادیم. بازیکنان جدید تیم به میدان رفتند. کاملا عادی است که از نظر دفاعی مشکل داشتیم.

زیدان در پایان گفت: به تحت فشار قرارگرفتنمان در نیمه دوم نگاه نمی‌کنم چون باید بار دیگر امتحان کنم. این احساس من است و مادرید باشگاهم است. ما در حال پیگیری یک پروژه جدید هستیم. برایم جذابیت ندارد تنها به عناوینی که کسب کردم فکر کنم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید