سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیرمان جدید «جیمز پترسون» باز هم صدرنشین پرفروش‌ها شد

رمان جدید «جیمز پترسون» باز هم صدرنشین پرفروش‌ها شد


نشریه نیویورک‌تایمز فهرست هفتگی از رمان‌های پرفروش بخش (hard cover) منتشر کرده که در این بین نام اثر جدید «جیمز پترسون» نویسنده مشهور آمریکایی بار دیگر در صدر فهرست دیده می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، «جیمز پترسون» که برای خلق رمان‌های ماجراجویانه و جنایی مشهور است، اینبار برای نگارش رمان «نقطه کور» به همراهی «جیمز او بورن» بار دیگر به رتبه نخست فهرست پرفروش‌های داستانی راه یافته است.

«نقطه کور» که دوازدهمین جلد از سری داستان‌های «مایکل بنت» محسوب می‌شود، داستان پرونده قتل‌های سریالی را روایت می‌کند که ممکن است امنیت ملی کشور را به خطر بیاندازد.

«پترسون» به طور میانگین سالی ۱۴ کتاب منتشر می‌کند و نام او به عنوان اولین نویسنده‌ای که یک میلیون جلد از آثارش در قالب دیجیتال به فروش رسیده، ثبت شده است.

رمان «جایی که خرچنگ‌ها آواز می ‌خوانند» اثر «دلیا اوئنز» نیز همچنان پس از گذشته هفتاد و هشت هفته از حضور در این فهرست اینبار در رتبه دوم قرار گرفته است. این رمان نخستین تجربه «اوئنز» در نگارش یک کتاب داستانی محسوب می‌شود.

رتبه سوم این فهرست نیز به رمان «غبار آمریکایی» نوشته «جنین کامینز» اختصاص یافته است. این رمان که درباره داستان فرار کردن یک کتاب‌فروش مکزیکی و پسرش به مرز ایالات‌متحده است با انتقادات نویسندگان مکزیکی مواجه شد.

«پروتکل ورشو» نوشته «استیو بری» دیگر اثر جدید این فهرست است که پانزدهمین جلد از سری داستان‌های «کاتن ملون» محسوب می‌شود و اینبار داستان به مخاطره افتادن تعادل قدرت در اروپا را روایت می‌کند.

رتبه پنجم «بیمار ساکت» نوشته «آلکس میشائیلایدز» نیز پس از گذشت سی و نه هفته در رتبه پنجم قرار گرفته است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید