جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبررویدادهارقابت بیش از 3 هزار دانش‌آموز در مسابقات نادکاپ شریف

رقابت بیش از 3 هزار دانش‌آموز در مسابقات نادکاپ شریف


بیست و دومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف)، 10 و 11 اسفندماه امسال در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بیست و دومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش آموزان، پرورش خلاقیت و نوآوری ایشان، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در آنان و تقویت هویت ملی و فرهنگی با تاکید بر کشف نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی برگزار می‌شود.

این مسابقات و جشنواره که بزرگترین فستیوال دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM  و PBL است، با حضور بیش از سه هزار دانش آموز از 100 شهر کشور در بیش از ۶۰  بخش متنوع، در رشته‌های نانو، رباتیک و میکروالکترونیک، هوافضا، زیست فناوری، نجوم، ماشین‌های سوخت شیمیایی و برنامه‌نویسی اندروید، طراحی سه‌بعدی و … در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود.

این مسابقات در رشته‌های “رباتیک: آتش‌نشان، فوتبالیست، جنگجو، پارک نوری، تعقیب و گریز رالی، انباردار، بازوهای رباتیک، فرهنگ ترافیک، ماز، مدیریت بحران، تعقیب خط، شی جمع‌کن مغناطیسی، ترابری استراتژیک، جابه‌جایی توپ‌های اورانیوم، خانه‌دار”، “هوا فضا: گلایدر بدون سازه و سازه‌دار، هاورکرافت، پهپاد عمود پرواز”، “علوم پایه: نانو شیمی، زیست فناوری، نجوم، چرتکه، ماشین‌های سوخت شیمیایی ( کمیکار )، آزاد” و “المپیاد بازی‌های خلاق، طراحی و شبیه‌سازی سه بعدی، برنامه‌نویسی اندروید” برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دبیرخانه مسابقات، ۲۷ بهمن ماه امسال آخرین مهلت ثبت‌نام است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی www.nadcup.ir  مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۶۶۱۹۷۲۹۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید