پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیرتبه‌بندی ملیرقابت ایران و آمریکا برای نایب قهرمانی جهان

رقابت ایران و آمریکا برای نایب قهرمانی جهان


تیم ملی کشتی آزاد جوانان روسیه با کسب یک طلا، یک نقره و ۲ برنز در ۵ وزن نخست رقابت‌های قهرمانی جهان و شانس رسیدن به ۲ طلا و ۳ برنز، عنوان قهرمانی زودهنگام جهان را از آن خود کرد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، در پایان رقابت‌های ۵ وزن نخست کشتی آزاد جوانان جهان ۲۰۱۹ در تالین استونی، روسیه با یک طلا، یک نقره، ۲ برنز و با ۸۳ امتیاز در صدر قرار دارد، ایران با ۲ طلا و یک برنز و ۶۷ امتیاز دوم است و ترکیه نیز با یک برنز و دو عنوان پنجمی و مجموع ۴۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

اما با پایان دور مقدماتی ۵ وزن دوم این رقابت‌ها، روسیه ۲ کشتی‌گیر در فینال و همچنین شانس رسیدن به ۳ برنز را دارد تا با این اوصاف قهرمانی‌اش در رقابت‌های کشتی آزاد جوانان جهان مسجل شود.

ایران نیز در ۵ وزن دوم شانس رسیدن به یک طلا و ۲ برنز را دارد تا دیگر هیچ شانسی برای رسیدن به عنوان قهرمانی نداشته باشد.

آمریکا که فقط با یک مدال نقره در ۵ وزن اول نمایش ضعیفی داشت و در رده یازدهم جهان جای گرفته بود، در ۵ وزن دوم عملکرد بسیار خوبی داشت و شانس رسیدن به ۳ طلا و ۲ برنز را دارد تا برای رسیدن به عنوان نایب قهرمانی با ایران رقابت داشته باشد.

کشتی آزاد جوانان ایران در مسابقات جهانی سال گذشته با یک طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی سوم ایستاده بود اما امسال عملکرد بهتری داشته است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید