جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرخواندنی‌هارفتار یک حیوان آزار در اینستاگرام جنجالی شد / خوراندن قرص اکستازی...

رفتار یک حیوان آزار در اینستاگرام جنجالی شد / خوراندن قرص اکستازی به یک پرنده

 یک حیوان آزار بریتانیایی باعث شده بسیاری از کاربران اینستاگرام خشمگین شوند. وی با همکاری همسرش در تلاش بود یک قرص اکستازی را که در تکه ای خوراکی جاسازی کرده بود به پرنده ها بخوراند.
به گزارش رتبه آنلاین از پایگاه خبری انتخاب (Entekhab.ir): یک حیوان آزار بریتانیایی باعث شده بسیاری از کاربران اینستاگرام خشمگین شوند. وی با همکاری همسرش در تلاش بود یک قرص اکستازی را که در تکه ای خوراکی جاسازی کرده بود به پرنده ها بخوراند.

این روزها حیوان آزاران هیچ محبوبیتی نزد انسان های دیگر ندارند. برخی از حیوان آزاران با آسیب های فیزیکی به حیوانها آسیب می زنند و برخی دیگر نیز مثل این مرد و همسرش آسیب های روانی. درواقع استاده از روانگردان یکی از شنیع ترین رفتارها در قبال دیگر جانداران محسوب می شود.

رفتار یک حیوان آزار در اینستاگرام جنجالی شد / خوراندن قرص اکستازی به یک پرنده

هنوز مشخص نیست که شخصی که این فیلم را گرفته دقیقا کیست اما با کمک یک حساب کاربری اینستاگرامی، فیلم منتشر شده است و در نتیجه، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این فیلم مردی را نشان می دهد که در حالی که روی نیمکت نشسته است، از خود فیلمبرداری می کند. او یک قرص روانگردان که فرض می شود اکستازی است به یک خوراکی می چسباند و می گوید “داشته باشید” و سپس آن را به سمت یک گروه مرغ دریایی پرتاب می کند.

رفتار یک حیوان آزار در اینستاگرام جنجالی شد / خوراندن قرص اکستازی به یک پرنده

سپس می توانید صدای  همسرش را که در پس زمینه می خندد ، بشنوید چون مرغان دریایی برای تصاحب خوراکی می جنگند. گمان می رود این کلیپ که در تاریخ 6 اوت در رسانه های اجتماعی پدیدار شد ، در جایی در نیوکاسل فیلمبرداری شده است. مردم از انتشار این فیلم به شدت عصبی شدند و معتقدند افرادی که این فیم را منتشر کرده اند باید به سرعت مجازات شوند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید