پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرفرهنگی و هنریرضا داودنژاد: جلوی دوربین با "مامان اتی" خیالت راحت بود

رضا داودنژاد: جلوی دوربین با “مامان اتی” خیالت راحت بود

رضا داودنژاد یک هفته پس از درگذشت احترام سادات حبیبان گفت: وقتی قرار بود با “مامان اتی” جلوی دوربین قرار بگیری،خیالت راحت بود.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بازیگر فیلم «مصائب شیرین» و «کلاس هنرپیشگی» که با ایسنا گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: “مامان اتی” وقتی سال‌ها قبل برای فیلم «مصائب شیرین» سیمرغ می‌گرفت، گفت من سال‌ها برای بازیگران و عوامل پشت دوربین فیلم‌های پسرم پیاز داغ درست می کردم و حالا دارم فیلم بازی می‌کنم و جلوی دوربین می روم.

به گفته‌ رضا داودنژاد؛ فاصله جلوی دوربین و پشت دوربینی که “مامان اتی” قرار می‌گرفت، خیلی کم بود. وقتی با “مامان اتی” جلوی دوربین قرار می‌گرفتی خیالت راحت بود، یک جوری ازت بازی می‌گرفت که تعجب می‌کردی! واقعا خیلی باهوش بود به هرحال مادر علیرضا و محمدرضا داودنژاد بود و من فکر می‌کنم این “دی ان ای” خانواده داودنژاد از او بود و تا روز آخر هم سعی می‌کرد به همه انرژی بدهد.

او ادامه داد: “مامان اتی” یک ستون برای خودش در خانواده بود و یک مرجع انرژی. هر کسی حالش بد می‌شد اگر چند دقیقه پیش او می‌نشست و با ایشان حرف می‌زد حالش خوب می‌شد؛ از بس که با محبت بود و حواسش به همه بود.

داودنژاد با اشاره به روزهای آخر حیات مادربزرگش یادآور شد: یادم نمی‌رود وقتی همه نوه‌ها بالا سرش جمع شدیم، “یحیی” یکی از نوه‌ها نبود و از ما می‌پرسید که چرا او نیست؟! هوشیاری بالایی داشت و واقعا از همه خداحافظی کرد به هر کسی با توجه به رابطه‌ای که داشت، یک پیامی داده بود همه را برای رفتن آماده کرده بود و می‌دانست که می رود.

او یادآور شد: یکی دو روز آخر به کما رفت و همه ما را آماده کرده بود مخصوصا اینکه طوری شد که مونا دیگر نوه‌اش و بازیگر فیلم «مصائب شیرین» هم خودش را رساند و آخرین روزها در بیمارستان او را ملاقات کرد و همه چی برای یک خداحافظی باشکوه آماده شده بود.

داودنژاد در پاسخ به اینکه قرار بود بخش ایران فیلم «مصائب شیرین» 2 در ایران در فصل سرد فیلمبرداری شود آیا این فیلمبرداری انجام خواهد شد و فیلم در جشنواره‌ی پیش رو حضور دارد، گفت: بابا عزم‌اش را جمع کرده است که فیلم را آماده کند.

او در پاسخ به اینکه آیا احترام سادات حبیبان با توجه به حضورش در «مصائب شیرین» در این فیلم جدید هم قرار بود بازی کند؟ گفت: با توجه به شرایط جسمانی اخیر مادربزرگ،بابا می‌دانست “مامان اتی” امکان حضور جلوی دوربین را ندارد اما هر بار که او را می دید، می گفت زودتر خوب شو چون می خواهیم «مصائب شیرین» بسازیم.

رضا داودنژاد در پایان از پرسنل بیمارستان «قائم» کرج و ریاست بیمارستان دکتر قبادزاده و بخش ای سی یو و دکترها بیاتی و فرهمند که در این روزهای سخت کمک کردند؛ تشکر کرد.

او همچنین از خانه سینما،دست‌اندرکاران سینما و مسوولان بهشت زهرا و اهالی رسانه که در غم از دست دادن احترام سادات حبیبان همراه‌شان بودند، نیز قدردانی کرد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید