جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریرده‌بندی 17 انسان عجیب دنیا

رده‌بندی 17 انسان عجیب دنیا

زنی که اشعه ایکس ساطع می کند، مردی که می تواند یک هواپیما را بخورد، ورزشکاری با ماهیچه هایی شبیه به هالک. به نظر شما این عبارات بیشتر شبیه به داستان های یک کتاب تخلی نیستند؟ اما اگر من به شما بگویم که این افراد، واقعی هستند و تنها تعداد کمی از مردم دنیا را در بر میگیرند چه؟! با وجود این ۱۷ نفر از عجیب ترین آدم ها در دنیا، داستان های کتب تخیلی، به واقعیت تبدیل می شوند.

عجیب ترین آدم های دنیا

۱۷- مردی با بلندترین موهای دنیا

هرچند آقای ون هی (tran van hay) ویتنامی، هرگز موهای خود را اندازه نگرفته است و نام خود را در کتاب رکوردهای گینس ثبت نکرده است، ولی به عنوان مردی با بلندترین موی دنیا شناخته می شود. طبق گفته همسر این فرد گیاهخوار، او در ۵۰ سال گذشته هیچوقت موهای خود را کوتاه نکرده است و فقط چند بار آن ها را شسته است. (آخرین بار ۱۱ سال پیش!)

متاسفانه این مرد عجیب، در سال ۲۰۱۰ و در سن ۷۹ سالگی درگذشت.

درازترین موی دنیا

۱۶- مردی با بزرگترین دهان دنیا

Francisco Domingo Joaquim، یکی از اهالی آنگولاست که یک توانایی عجیب دارد. او دارنده رکورد بزرگترین دهان دنیاست. دهان او در هنگام باز نگه داشتن، ۱۷ سانتی متر اندازه گیری شده است و او می تواند یک قوطی کوکاکلا یا کیف پول خود را راحت در آن قرار دهد!

بزرگترین دهان دنیا

۱۵- زنی با بیشترین خالکوبی در طول تاریخ

در ۲۹ ژوئن سال ۲۰۱۱، جسد زنی ۵۳ ساله به نام Cynthia Martell در خیابان لاگونا پیدا شد. عجیب ترین موضوع در رابطه با این جسد این بود که ۹۷ درصد از بدن او با خالکوبی پوشیده شده بود که او را به عنوان فردی با بیشتری خالکوبی در دنیا معروف کرد.

خالکوبی

۱۴- مرد یخی واقعی!

Wim hof یکی از رکورد داران جهانی آلمان و فردی ماجراجو است که به خاطر توانایی خارق العاده خود در مقاومت در دمای بسیار پائین، به مرد یخی مشهور شده است. او یکبار به مدت یک ساعت و پنجاه و دو دقیقه در مخلوط آب و یخ دراز کشید.

مرد یخی

۱۳- مردی که سالهاست دست خود را پائین نیاورده است!

آقای هراتی (sadhu amar bharati) در سال ۱۹۷۳ به افتخار خدای خود، دست خود را بالا برد و هنوز آن را پائین نیاورده است!

مردی که دستش را پائین نمی آورد

۱۲- این مرد از رویارویی با مرگ نمی ترسد!

Eskil Ronningsbakken یک هنرمند نروژی است که دور تا دور دنیا مسافرت می کند تا رویارویی خود با مرگ را در معرض نمایش قرار دهد. او معمولا بر روی بلندترین و خطرناک ترین مکان های دنیا مانند یک جرثقیل قول پیکر، حرکات تعادلی خود را به نمایش می گذارد. او این کار را از ۵ سالگی آغاز کرده است و امروزه به عنوان یکی از مشهورترین افراد دنیا شناخته می شود.

مردی که از مرگ نمی ترسد

۱۱- زنی که همه چیز را به خاطر می آورد!

Jill Price ادعا می کند که همه چیز را از نوجوانیش به خاطر دارد. حتی ساعت هایی که هر روز از خواب بیدار می شده است و غذاهایی که هر روز خورده است! البته او به خاطر داشتن این توانایی بسیار ناراحت است و می گوید هرگز نتوانسته در آرامش زندگی کند.

زنی که همه چیز را به خاطر دارد

۱۰- فردی که به مدت ۳۴ سال از تمام وعده هایی غذاییش عکس گرفته است!

Yoshiro Nakamatsu  یک مخترع ژاپنی است که دارای رکورد بیشترین تعداد اختراع در دنیا (از جمله فلاپی دیسک) نیز می باشد. او به مدت ۳۴ سال از تمام غذاهایی که هر روز خورده، عکس گرفته است.

مردی که از تمام غذاهایش عکس دارد

۹- مردی که به مدت دو دهه در فرودگاه زندگی کرد!

مهران کریمی ناصری یک پناهنده ایرانی است که از آگوست ۱۹۸۸ تا جولای ۲۰۰۶ در ترمینال خروجی فرودگاه شارل دوگل زندگی کرد. داستان فیلم سینمایی ترمینال با بازی درخشان تام هنکس از این ماجرا الهام گرفته است.

مهران کریمی ناصری

۸- سربازی که به مدت ۳۰ سال در جنگل مخفی شد زیرا که تصور می کرد جنگ جهانی دوم هنوز ادامه دارد!

حدود ۴۵ سال قبل، یک سرباز ژاپنی به نام Hiroo Onoda   درحالی در جنگل های گوام پیدا شد که به مدت سه دهه در آن مخفی شده بود.

سرباز ژاپنی

۷- نسخه واقعی هالک!

Romario Dos Santos Alves بدنساز مشهور برزیلی، ۲۵ سال از زندگی خود را صرف ساختن عضلات بدن خود کرد. او امروزه در دنیا به هالک شهرت یافته است.

هالک واقعی

۶- مادربزرگی با شاخ شیطانی!

در سال ۲۰۱۰ یک زن ۱۰۱ ساله چینی به نام Zhang Ruifang، خانواده، دوستان و همه مردم دنیا را به وسیله شاخی که در سرش رشد می کرد، شوکه کرد!

زن شاخ دار

۵- دختری که چشمانش اشعه ایکس ساطع می کند!

Natasha Demkina که در کشور روسیه به دختر اشعه ایکسی شهرت دارد، ادعا کرده است که میتواند اجزای داخل بدن انسان ها را با نگاه به بدن آن ها مشاهده کند. او با تشخیص های پزشکی درست خود، منتقدان خود را نیز متقاعد کرده است.

دختر اشعه ایکسی

۴- آقای همه چیز خور!

در عرض ۴۰ سال، Michel Lotito از اهالی فرانسه، حدود ۹ تن فلز را خورده است! اما چگونه؟ او در جوانی از یک بیماری روانی به اسم پیکا رنج می برده است. افراد مبتلا به این بیماری مواد غیر غذایی مانند پلاستیک یا خاک را می خورند. یکبار که او شروع به خوردن موادی خطرناک تر مانند شیشه کرد، فهمید که معده او تقریبا به هیچ چیزی نه نمی گوید!

او در سال ۲۰۰۷ به دلایل نامعلومی از دنیا رفت.

مرد همه چیز خور

۳- مردی که برادر دوقولی خود را در شکمش حمل می کرد!

این مرد هندی همیشه بابت شکم بزرگ خودش احساس شرمندگی می کرده است. در یک تابستان گرم سال ۱۹۹۹، این مرد ۳۶ ساله به دلیل درد شدید شکمش به بیمارستان منتقل شد. در پی این انتقال، پزشکان متوجه وجود فردی در شکم این مرد شدند.

مردی که حامل برادر خود است

۲- مردی که ۴۰ سال است نخوابیده است!

ممکن است فکر کنید که نخوابیدن به مدت طولانی باعث نابودی یک شخص می شود. این موضوع برای thai ngoc صدق نمی کند. ناتوانی این شخص در خوابیدن نه تنها اورا معروف کرد، بلکه او را به سوژه دانشمندان برای انجام مطالعات علمی بسیاری تبدیل کرد. او پس از تبی که در سال ۱۹۷۳ گرفت، نتوانست بخوابد.

مرد بی خواب

۱- زنی با ۱۷ شخصیت متفاوت!

Karen Overhill دچار یک بیماری اختلال شدید شخصیتی بود. در سال ۱۹۹۹ او بدون اینکه متوجه شود به مکان های عجیب و غریبی پا می گذاشت و بعد از مدتی که به خودش می آمد نمی دانست کجای دنیا قرار دارد. او شب هنگام صداهایی می شنید که اتفاقاتی که در طول روز برایش رخ داده است را بازگو می کرد. کارن گاهی اوقات با افرادی رو به رو می شد که او را می شناختند ولی خودش آن ها را نمی شناخت.

زنی با 17 شخصیت

او سرانجام متوجه این موضوع شد که با ۱۷ شخصیت متفاوت در حال زندگی کردن است!

منبع: list25.com

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید