جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریرده‌بندی ۵ برند خودرو دزدخور!

رده‌بندی ۵ برند خودرو دزدخور!

سه میلیون خودرو به‌دلیل پایین بودن ضریب ایمنی در معرض خطر سرقت قرار دارند.

به گزارش رتبه آنلاین، درحال‌حاضر در سطح کشور ۲۱ الی ۲۲ میلیون خودرو وجود دارد که سه میلیون خودرو به‌دلیل پایین بودن ضریب ایمنی در معرض خطر سرقت قرار دارند. این سه میلیون خودرو عمدتا مربوط به ۵ برند خودرو شامل پراید، پژو، سمند، نیسان و پیکان است که عمدتا نیز سال تولید آنها مربوط به سال ۸۸ و پایین‌تر از آن است.به گفته مدیرکل پیشگیری‌های وضعی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، به دلیل بالا بودن آمار سرقت طرح ردیاب خودرو از ابتدای خرداد ماه امسال در ۱۵ استان کشور اجرا می‌شود. انتظار می‌رود با اجرای این طرح شاهد کاهش قابل آمار و ارقام مرتبط با سرقت خودرو باشیم

محمود ساوری تصریح کرد: با اجرای این طرح، حتی اگر خودرویی هم به‌سرقت برود در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به کشف علمی آن اقدام می‌شود.

وی تأکید کرد: طرح نصب ردیاب خودرو یک طرح کاملا اختیاری است و نصب ردیاب صرفا یک ارتباط دوسویه بین مالک و خودرو بوده و فاقد هرگونه متعلقات دیگر نظیر سرورها و موضوعاتی از این دست است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: قیمتی که برای این محصول گذاشته شده، ۱۵۰ هزار تومان است و شرکت‌های تعیین‌شده حق ندارند بیش از مبلغ یادشده را از مردم دریافت کنند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید