سه‌شنبه 29 اسفند 1402
خانهخبراجتماعی و شهریرده‌بندی ستاره‌های سیاه‎پوست زن جهان

رده‌بندی ستاره‌های سیاه‎پوست زن جهان

برخی از زنان سیاه پوست با موفقیت‌هایی که به دست آورده اند توانستند تاثیر زیادی بر دیگران بگذارند و به بیانی الهام بخش خیلی‌ها باشند. البته ناگفته نماند که زیبایی طبیعی این ستاره‌ها نیز بر شهرت و محبوبیت شان تاثیر زیادی داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از برترین ها، زیبایی نسبی ست، به این معنا که نمی توان تعریف مطلقی از آن ارائه داد. به عنوان مثال سالها قبل سیاه پوستان هیچ جایگاهی در جهان نداشتند در حالی که امروزه ستاره های سیاه پوست زیادی را می بینیم که نام شان در لیست زیباترین ها قرار گرفته است.

فرقی نمی کند که در دنیای موسیقی باشد یا سینما و مد و فشن… برخی از زنان سیاه پوست با موفقیت هایی که به دست آورده اند توانستند تاثیر زیادی بر دیگران بگذارند و به بیانی الهام بخش خیلی ها باشند. البته ناگفته نماند که زیبایی طبیعی این ستاره ها نیز بر شهرت و محبوبیت شان تاثیر زیادی داشت. در ادامه نام برخی از جذاب ترین ستاره های سیاه پوست جهان را برایتان آورده ایم.

بیانسه

بیانسه

آیا کسی هست که نام این ستاره هالیوودی را نشنیده باشد؟ او جزو یکی از جذاب ترین ستاره های زن جهان در قرن 21 شناخته شده است. بیانسه توانایی های زیادی دارد، تن صدا، اکت و سبک موسیقی خاصی اش، او را تبدیل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره ها کرده است. اما جدا از همه آنها، زیبایی ظاهری او نیز در شهرت و محبوبیت اش بی تاثیر نبوده است. نام این ستاره هالیوودی را می توان همیشه جزو جذاب ترین زنان جهان مشاهده کرد.

ریحانا

ریحانا

یکی از جذاب ترین ستاره های سیاه پوست جهان، ریاناست. او فعالیت هنری خود را بعد از آشنایی با ایوان روجرز در سال ۲۰۰۳ شروع کرد و دو آلبوم اول موسیقی اش در هفته اول انتشار، جز ۱۰ آلبوم برتر لیست بیلبورد ۲۰۰ قرار گرفت. تاکنون ۱۴ آهنگ ریانا توانسته رتبه نخست در لیست ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد را از آن خود کند. او در دهه ۲۰۱۰ نیز در لیست ۱۰۰ هنرمند برتر جای داشت و همچنین موفق به کسب جوایز و افتخارات مختلفی در عرصه فعالیت ‌های هنری خود شده و 9 جایزه گرمی، 8 جایزه موسیقی آمریکا، ۲۲ جوایز موسیقی بیلبورد و ۲ جایزه بریت را از آن خود کرده است. در سال ۲۰۱۲ مجله فوربز بیانسه را به عنوان چهارمین هنرمند قدرتمند جهان معرفی کرد.

کری واشینگتن

کری واشینگتن

کری واشینگتن هنرپیشه آمریکایی ست که از سال ۱۹۹۴ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده است. از فیلم ‌هایی که وی در آن نقش داشته می ‌توان «آخرین پادشاه اسکاتلند» را نام برد. این ستاره سیاه پوست در سال 2014 توانست نام خود را در لیست 100 نفر تاثیرگذار جهان در مجله تایمز ثبت کند.

کلی رولند

کلی رولند

کلی رولند خواننده، بازیگر، رقصنده و مدل آمریکایی است که به ‌عنوان یکی از اعضای بنیان‌ گذار گروه دخترانه آمریکایی «دستینیز چایلد»شناخته شد و به شهرت رسید. او نخستین آلبوم انفرادی خود را با نام «کاملا عمیق» منتشر کرد که در جدول بیلبورد ۲۰۰ در جمع ۱۵ آلبوم پرفروش روز قرار گرفت و موفق به کسب گواهینامه طلای انجمن صنفی ضبط موسیقی آمریکا شد. این آلبوم از نظر تجاری موفق بود و بیش از ۲ میلیون نسخه در سراسر دنیا فروش داشت. علاوه بر خوانندگی، او از سال ۱۹۹۹ تاکنون در حدود ۲۰ برنامه، فیلم و مجموعه تلویزیونی حضور داشته و بازی کرده ‌است. توانایی های او در کنار زیبایی اش او را تبدیل به یکی از جذاب ترین زنان سیاه پوست جهان کرده است.

نائومی کمبل

نائومی کمبل

نائومی کمبل سوپرمدل جامائیکایی تبار است که از سن 15 سالگی کار خود را آغاز کرد. او نام خودش را در میان 3 مدل برتر دهه های 80 و 90 میلادی ثبت کرد. او ولین مدل سیاه‌ پوستی ست که تصویرش روی جلد مجله ووگ و همچنین مجله تایم چاپ شده است. او در ویدئوهای خوانندگانی چون آرتا فرانکلین، جورج مایکل و مایکل جکسون ایفای نقش‌ و در فیلم هایی چون «انگ فو»، « با تشکر برای همه چیز» بازی کرده‌ است. او با وجود افزایش سن، هنوز هم جزو خوش قیافه و خوش اندام ترین ستاره های جهان شناخته می شود.

سی یرا

سی یرا

سی یرا خواننده، بازیگر و مدل آمریکایی است. تاکنون بیش از ۷ میلیون نسخه از آلبوم‌ های او در سراسر دنیا به ‌فروش رفته و چندین آهنگ او در فهرست ده آهنگ برتر قرار گرفته‌ است. سی‌یرا، مایکل جکسون و جنت جکسون را بزرگ ‌ترین الهام‌ گران زندگی ‌اش می‌ داند. او تاکنون موفق به کسب جوایزی چون موزیک اوارد، گرمی و بت اوارد شده است. علاوه بر موفقیت در زمینه حرفه ای، نام او به عنوان یکی از جذاب ترین زنان سیاه پوست جهان در صنعت موسیقی ثبت شده است.

آلیشا کیز

آلیشا کیز

آلیشا کیز خواننده مشهور سبک آر اند بی، ترانه ‌سرا، پیانیست و بازیگر آمریکایی است که تاکنون ۱۵ بار جایزه گرمی که پراعتبارترین جایزه موسیقی در جهان می باشد را از آن خود کرده ‌است. آیا کاری هست که این ستاره توان انجام آن را نداشته باشد؟ اینطور به نظر نمی رسد! علاوه بر تمام این توانایی ها، او به عنوان یکی از ستاره هایی که زیبایی طبیعی دارد، شناخته می شود. او حتی در توییترش کمپینی با هشتک #بدون آرایش راه انداخت و گفت که زنان نباید زیبایی شان را بر پشت آرایش های غلیط پنهان کنند.

وینی هارلو

وینی هارلو

مدل و سخنگوی عمومی مبتلایان به اختلال پوستی پیسی اهل تورنتو کانادا است. در سال ۲۰۱۶ نام وی به عنوان یکی از زنان اثرگذار و الهام ‌بخش در سراسر جهان، در فهرست ۱۰۰ زن بی‌ بی ‌سی قرار گرفت. با وجود بیماری پوستی او که ظاهرش را تحت تاثیر قرار داده، او همچنان جزو زیباترین زنان سیاه پوست در جهان شناخته می شود. او باید این موفقیت ها را مدیون اعتماد به نفس بالایش باشد.

جیدا پینکت اسمیت

جیدا پینکت اسمیت

جیدا پینکت اسمیت بازیگر، تهیه ‌کننده، کارگردان، نویسنده، خواننده، ترانه ‌سرا و بازرگان آمریکایی است. او حرفه ‌اش را از سال ۱۹۹۰ با حضور سریال کمدی موقعیت «رنگ‌های واقعی» به ‌عنوان بازیگر مهمان آغاز کرد. او تاکنون در بیش از ۲۰ فیلم در ژانرهای مختلف بازی کرده ‌است که در تمام شان موفق بود. جیدا در سال ۱۹۹۷ با ویل اسمیت بازیگر سرشناس آمریکایی ازدواج کرد و آنها در حال حاضر صاحب دو فرزند به نام ‌های جیدن اسمیت و ویلو اسمیت هستند.

جنل مونی

جنل مونی

جنل مونی خواننده، ترانه‌ سرا، مدل و هنرپیشه اهل ایالات متحده آمریکا است. او از سال ۲۰۰۳ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و تاکنون شش بار نامزد جایزه گرمی شده است. او همچنین در ترانه «ما جوانیم» گروه فان به‌ عنوان خواننده مهمان حضور داشت که سال ۲۰۱۲ به‌ مدت شش هفته در صدر جدول ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت. جدا از این که او به عنوان یکی از پرانرژی ترین خواننده های آر اند بی شناخته می شود، زیبایی او نیز زبانزد خاص و عام می است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید