جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریرده‌بندی تورهای محبوب‌ ایرانی‌ها

رده‌بندی تورهای محبوب‌ ایرانی‌ها

محبوب‌ترین تورها در نزد ایرانیان

ما در این مقاله سعی کردیم محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان را تا حدودی معرفی کنیم.

به گزارش رتبه آنلاین  از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان می‌توان به تور روسیه و تور گرجستان اشاره کرد. به دلیل وجود جاذبه‌های زیبا و بی‌نظیر این کشور ایرانیان بسیاری این تورها را مقصد سفرهای قرار می‌دهند. به همین دلیل است که این تورها در مقایسه با دیگر تورهای تفریحی بسیار برگزار می‌شود. شما می‌توانید با جستجو در سایت دیگر محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان را مشاهده کنید.

تورهای تفریحی و گردشگری 
امروزه بسیاری از گردشگران و توریست ها علاقه‌مند هستند تا به تورهای تفریحی به کشوری که می‌خواهند بروند سفر داشته باشند و این به خاطر دلایل مثبت بسیار زیادی بوده که باعث شده توجه عموم مسافران را به سوی خود جذب کند. هم‌چنین علاوه بر تورهای خارجی، تورهای داخلی نیز مورد توجه بسیاری واقع شده است. از دلایلی که تورهای تفریحی و گردشگری محبوبیت خوبی به دست آورده و جزء محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان بوده، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کم هزینه ترین تورهای تفریحی و گردشگری نقش به سزایی را در جذب مسافران ایفا کرده است چرا که شما می‌توانید با تقبل هزینه بسیار کم از برترین جاذبه‌های جهان و دنیا بازدید کنید. این هزینه که در تورهای مسافرتی تقبل می‌کنید در مقایسه با هزینه‌هایی که در سفر شخصی خود خواهید داشت، بسیار کم و قابل توجه است.

هم‌چنین با ارائه خدمات عالی و بی‌نظیر شما در آسایش کامل و بدون هیچ دغدغه‌ای سفری را تجربه خواهید کرد. تمامی این موارد باعث پسند و خوشنودی عموم افراد گشته است. هم‌چنین در بین تورهای تفریحی برخی از تورها محبوبیت بسیار زیادی را به دست آورده که این نشان از مزیت‌های آن تورها می‌باشد که افراد بسیاری خواهان انتخاب آن تورها هستند.

محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان 
در بین ایرانیان تورهایی وجود دارد که خواهان بسیاری دارند و به تعداد بسیاری برگزار می‌شود از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان می‌توان به تور روسیه، تور گرجستان و تور باکو اشاره نمود. هم‌چنین تورهای دیگری نیز وجود دارد که برگزار می‌شود و خواهان قابل توجهی دارند اما این سه تور از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان و از پردرخواست ترین تورها به شمار می‌روند. درصد درخواست این تورها بسیار بیشتر از دیگر تورهای برگزار شده و بیشتر ایرانیان علاقه‌مند ثبت‌نام در این تورها هستند که بسته به انتخاب و علاقه هر فردی انتخاب این تورها می‌تواند متغیر باشد.

این تورها که جزء محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان هستند، در جدول رتبه‌بندی توانسته‌اند رتبه‌های اول را به نام خود کنند. شما نیز با انتخاب یکی از محبوب‌ترین تورها سفری بی‌دردسر و پر از هیجان را تجربه خواهید کرد و بی‌شک در دفعات آتی در ثبت‌نام کردن در این تورها از بقیه افراد پیشی خواهید گرفت.

شهر باکو 
باکو یکی از مدرن‌ترین و زیباترین پایتخت‌های جهان به شمار می‌رود. این شهر پایتخت کشور آذربایجان می‌باشد و جزء بزرگ‌ترین شهرهای این کشور است. این شهر در شبه جزیره آب شوران واقع می‌باشد مساحت این شهر 2130 کیلومتر مربع است و حدود 2166 میلیون نفر جمعیت دارد که پرجمعیت‌ترین شهر آذربایجان است.

این شهر تاریخی نشان از قدمت این کشور دارد. هم‌چنین به دلیل نزدیک بودن باکو به کشور ایران خواهان بسیاری برای سفر کردن به آنجا دارد و نیز تورهای متعددی به این شهر برگزار می‌شود. تور باکو جزء محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان به شمار می‌رود که در بخش قبلی نیز به آن اشاره کردیم.

قیمت تور باکو 
در این بخش می‌خواهیم محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان را برای شما به‌طور مختصر توضیح دهیم. تور باکو هر ساله به‌صورت پی‌درپی برگزار می‌شود و ایرانیان بسیاری در این تورهای تفریحی شرکت کرده و تور باکو را در اولویت انتخاب‌های خود قرار می‌دهند. زیرا هم به دلیل نزدیک بودن و هم به خاطر وجود جاذبه‌های تاریخی بی‌شمار در این شهر کنجکاو هستند تا از نزدیک تمامی آن جاذبه‌ها را دیدن کنند.

تور باکو در تمامی فصول سال برگزار می‌شود و این به شما بستگی دارد که در کدام فصل بخواهید از این شهر تاریخی دیدن کنید. هم‌چنین از دیگر محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان می توان به تور استانبول و تور آنتالیا نیز اشاره کرد زیرا این تورها نیز جزء تورهایی است که بهترین خدمات را ارائه می‌دهند و توانسته اند محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان واقع شوند.

کشور روسیه 
کشور روسیه یکی از بزرگ‌ترین کشورهای دنیا می‌باشد که در شمال اوراسیا واقع است. این کشور با دریای خزر و دریای سیاه هم‌مرز است. واحد پول این کشور روبل روسیه است. رئیس جمهور این کشور پوتین بوده که شخصی بسیار قانونمند و منظمی است که توانسته است در طی سال‌های حکومت خود بر پیشرفت و توسعه روسیه کمک‌های بسیاری بکند و وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

خرید تور روسیه 
در این بخش نیز می‌خواهیم تور روسیه که از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان است، صحبت کنیم. دلیل این‌که تور روسیه در جدول رتبه‌بندی محبوب‌ترین تورها در ایران مقام آورده است، می‌توان به آب و هوای بی‌نظیر روسیه و نیز مردمان صمیمی آنجا اشاره کرد. شما با سفر به این کشور احساس غریبی نخواهید کرد و سفری پر از آرامش را تجربه خواهید کرد. می‌توانید با انتخاب تور روسیه از جاذبه‌های این کشور به بهترین شکل ممکن دیدن کنید.

مسکو یکی از معروف‌ترین شهرهای جهان است. این شهر دارای جاذبه‌های بسیاری است که از این جاذبه‌ها می‌توان به میدان سرخ، کاخ‌های کرملین، کلیسای جامع سنت باسیل و متروی مسکو اشاره کرد. هم‌چنین موزه‌های زیادی در این شهر قرار دارد که از معروف‌ترین موزه‌های جهان است. وجود تمامی این جاذبه‌ها باعث شده تا روسیه از معروف‌ترین و محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان باشد.

کشور گرجستان 
کشور گرجستان در منطقه قفقاز قرار دارد و با کشورهای ترکیه و ارمنستان و روسیه همسایه می‌باشد. پایتخت کشور گرجستان شهر تفلیس است. واحد پول این کشور لاری گرجستان بوده و جمعیتی حدود 3719 میلیون نفر دارد. این کشور جزء کشورهای تاریخی به شمار می‌آید و قدمتی هزار ساله دارد. به همین دلیل دارای جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بی شماری است. زبان رسمی این کشور زبان گرجی و زبان آبخازی است.

شهر تفلیس بزرگ‌ترین و زیباترین شهر این کشور است که جمعیت این شهر حدود 1/5 میلیون نفر است. این شهر در فاصله 120 کیلومتری کوه قفقاز واقع شده و 250 کیلومتر با دریای سیاه فاصله دارد. اگر شما نیز خواهان سفر به این کشور تاریخی هستید به شما توصیه می‌کنیم اطلاعاتی در مورد فرهنگ و آداب رسوم این کشور به دست بیاورید تا هنگام حضور در گرجستان طرز برخورد خود با افراد و مردمان این کشور را بدانید و نیز تا حدودی از قوانین این کشور آگاهی داشته باشید.

خرید و قیمت تور گرجستان 
تور گرجستان نیز مانند تور روسیه از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان می‌باشد. هم‌چنین به دلیل رابطه گرم و صمیمی بین دولت ایران و گرجستان مسافران و گردشگران می‌توانند به‌راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی با انتخاب تور گرجستان از این کشور بازدید کنند. امروزه نیز افراد علاقه بسیاری به سفر و دیدن جاذبه‌های زیبای این کشور دارند و این امر به خاطر ارائه خدمات و امکانات عالی بوده که باعث شده تور گرجستان از محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان واقع شود. شما با ثبت‌نام در تور گرجستان بایستی از مسئولان، قوانینی که در این کشور باید رعایت کنید را به‌دست بیاورید و تمام سعی خود را بکنید تا آن قوانین و نکات مهم را رعایت کنید.

به شما توصیه می‌کنیم در روز سفر خود به کشور گرجستان یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه مربوطه حاضر شوید تا از پرواز جا کنید. بی‌شک با سفر به این کشور، سفری زیبا و دل‌نشین خواهید داشت و خاطرات بی‌نظیری برای خود و خانواده‌تان ثبت خواهید کرد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تابه‌حال با تور مسافرتی به سفر نرفته‌اید، می‌توانید با جستجو در سایت محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان تورهای مربوطه را مشاهده کنید و با توجه به علاقه خود یکی از آن تورها را انتخاب و ثبت‌نام کنید. ما نیز سعی کردیم در این مقاله برای شما عزیزان تا حدودی محبوب‌ترین تورها در بین ایرانیان را بیان و معرفی کنیم.

منبع: https://safaryar.net/tours/

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید