پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیرده‌بندی ترفندهای درآمدزایی از توریست‌ها

رده‌بندی ترفندهای درآمدزایی از توریست‌ها

در سال های اخیر توریست های خارجی، زیاد به ایران سفر می کنند و همین نکته باعث شده که میزبانی از آنان به یکی از روش های کسب در آمد تبدیل شود؛ ولی متأسفانه خیلی از افراد نمی دانند که چطور به خوبی از این راه در آمد کسب کنند؛ به همین خاطر، برخی از کار هایی که باید برای کسب در آمد از توریست ها رعایت کرد را برای شما بیان می کنیم. با ما همراه باشید.

توریست ها به دنبال چه چیزی هستند؟

غذای سنتی و محلی

توریست ها خارجی عاشق تست کردن غذا های خوشمزه هستند. در سراسر ایران غذاهای فوق العاده ای وجود دارند. اگر بخواهم همه غذا های محلی و سنتی را در اینجا لیست کنم باید شما وقت زیادی را بابت دیدن آن بگذارید.

دسر های ایرانی هم خیلی برای توریست ها جالب اند. مثلا یک شله زرد جا افتاده و یا آش های گوناگون خیلی برای آن ها می تواند جالب باشد.

خانه های قدیمی و روستایی

توریست های اروپایی و ژاپنی عاشق خانه های روستایی هستند. شما با تبدیل کردن خانه های قدیمی به مهمان خانه می توانید جذب سرمایه کنید.

اگر شما بتوانید حس آرامش کامل را به توریست ها القا کنید این احتمال وجود دارد که حسابی کسب و کارتان رشد کند.

طبیعت زیبای ایران

مناطق بکر در ایران بسیار زیاد است. توریست های خارجی، پول خوبی برای رفتن به این مناطق خرج می کنند. تقریبا در هر استان چند نمونه از این مناطق وجود دارد.

سرویس ویژه برای کهنسالان

از آن جا که تعداد قابل توجهی از توریست هایی که به ایران می آیند افراد مُسن هستند، به دنبال ارائه سرویس به آنها باشید.

از توریست های عرب غافل نشوید

توریست های عرب به دنبال جاهای تفریحی هستند، البته باید بدانید که عرب های عراق با عرب های حوزه خلیج فارس فرق می کنند و قصد اصلی آنها رفتن به اماکن مذهبی است.

توریست های جوان به دنبال هیجان هستند

پیست اسکی، بیابان گردی، کوهنوردی می تواند برای این گروه جذاب باشد. شما با ساختن تورهای تفریحی باکیفیت و ارزان می توانید توریست های هدف را جذب کنید.

مراسمات سنتی

توریست ها به دنبال مراسم های اصیل قدیمی هستند، اگر بتوانید مراسم های قدیمی را زنده کنید توریست های زیادی را می توانید جذب کنید.

توریست های درمانی

بعضی از توریست ها برای درمان و یا زیبایی وارد ایران می شوند. شما با تبلیغات خوب در کشور هایی که نیاز به خدمات درمانی دارند می توانید سود خوبی کسب کنید.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید