پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیرتبه داری «اپل واچ» و عبور ازکل فروش سوئیس!

رتبه داری «اپل واچ» و عبور ازکل فروش سوئیس!

با وجود اینکه ساعت های تولید اپل یا اپل‌واچ‌ها در مقایسه با دیگر محصولات تولید شده توسط این شرکت امریکایی با استقبال کمتری روبرو شده است،ولی مطالعات نشان می‌دهد در فصل اخر سال ۲۰۱۷ میلادی شمار اپل واچ‌های فروخته‌شده در دنیا بیش از ساعت‌های تولید شده در کشور سوییس بود. 

به گزارش رتبه‌آنلاین، این‌در حالی‌ست که سوییس بزرگترین و مطرح‌ترین صنعت ساعت‌سازی را در دنیا دارد و محصولات تولیدی اش در تمامی دنیا شهرت دارد.

به نقل از  مرکز مطالعات بازار کانالیس،بعد از عرضه سری سوم  ساعت‌های اپل در فاصله اکتبر تا دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی ۸ میلیون ساعت تولید این براند در دنیا فروخته شده است که رکوردی بی سابقه برای این محصول در بازار جهانی محسوب می‌شود . مجموع ساعت‌های فروخته شده توسط این براند در سال ۲۰۱۷ میلادی برابر با ۱۸ میلیون عدد بوده است ولی رکورد شکنی فصل آخر سال جاری از نظر مقامات این شرکت یک نشانه مثبت  اقتصادی  و نقطه قوت اقتصادی این براند در سال‌های آتی خواهد بود.

جالب این‌جاست‌که فروش ساعت‌های اپل بیش از مجموع ساعت‌های فروخته شده توسط صنعت ساعت سازی کشور سوییس مثلا  مجموع فروش براندهای مطرحی چون  رولکس و سواچ بود.این اتفاق در فصل آخر سال ۲۰۱۷ میلادی افتاد زمانی که ۸ میلیون ساعت اپل در بازار جهانی مبادله شد ولی تنها ۶.۸ میلیون عدد ساعت تولید سوییس معامله شده است. به گفته مقامات شرکت اپل،این  تحول نشان از تغییر بزرگی در سلیقه و نیاز مصرفی بازار دنیا دارد. به نظر می‌رسد مردم ترجیح می‌دهند از ساعت‌هایی استفاده کنند که خدمات ارتباطی دیگری هم در اختیار آنها قرار  دهد و تنها  وسیله‌ای برای سنجش زمان نباشد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید