پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریراه‌اندازی شبکه توزیع گوشت در استان مرکزی

راه‌اندازی شبکه توزیع گوشت در استان مرکزی


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: از طریق کارگروهی در حوزه معاونت اقتصادی استان، با مشارکت سازمان صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی استان شبکه ای به منظور توزیع گوشت گرم و منجمد در استان راه اندازی خواهد شد و در صورتی که توزیع خارج از این شبکه صورت گیرد قاچاق محسوب شده و تعزیرات با افراد متخلف و سودجو برخورد قاطع می‌کند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، محمدرضا حاجی پور در حاشیه دوازدهمین نشست ستاد تنظیم بازار استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تامین نیازها و مایحتاج مردم در اولویت این ستاد قرار دارد، توزیع کالاهای اساسی در راستای حمایت از شهروندان و تامین نیازهای ضروری تداوم دارد و سازمان صنعت معدن و تجارت استان نیز ، نظارت های لازم را اتخاذ خواهد کرد .

حاجی پور اضافه کرد:  ۲۱۱ تن گوشت گرم از ابتدای طرح تاکنون از کشورهای استرالیا و آسیای میانه واردات انجام شده و توسط چهار مباشر در استان در ۱۶ مرکز و با نرخ مصوب ۳۲ تا ۳۷ هزار تومان عرضه شده است.

وی ادامه داد: از زمان نشست قبلی این ستاد تا به امروز ۲۰ هزار و ۲۶۵ کیلوگرم گوشت گرم و مخلوط گوسفند با نرخ ۵۸ هزار تومان و گوشت گوساله گرم و مخلوط با نرخ ۵۵ هزار تومان و همچنین ۵۵ تن گوشت قرمز منجمد نیز توزیع شده است.

حاجی پور تصریح کرد: بر اساس سهمیه اعلامی به سازمان پشتیبانی امور دام  از ۱۸ مرداد ماه امسال ۴۵۷ تن گوشت قرمز منجمد در استان توزیع شده است.

رئیس‌سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با اشاره به تعاونی های کارگری استان بیان کرد: در خصوص تعاونی های کارگری باید مساعدت های لازم به منظور تامین مایحتاج گروه های ضعیف کارگری در قالب سبد کالا انجام شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید