پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیرئیس فدراسیون قایقرانی دو سفر خارجی‌اش را لغو کرد

رئیس فدراسیون قایقرانی دو سفر خارجی‌اش را لغو کرد


رئیس فدراسیون قایقرانی در مورد دعوت شدنش به سه کشور خارجی گفت: تنها برای شرکت در مجمع عمومی فدراسیون جهانی به اتریش می روم.

به گزارش رتبه آنلاین، علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی در گفت و گو با ایسنا در مورد  وضعیت قایق های رویینگی که قرار است از چین وارد شود گفت: مبالغ مورد نیاز پرداخت نشده  و همین باعث شد تا  قایق ها در چین باقی بماند، ارزش  این قایق ها حدود 500 میلیون تومان است. هزینه را باید پرداخت کنیم تا این قایق ها که مورد نیاز  ورزشکارانمان است وارد شود.

او در این مورد افزود: دکتر صالحی امیری در حال بررسی راهکارهایی هستند و صحبت هایی شده که بتوانیم کمک هایی را برای انجام این کار بگیریم. اگر آنها را بگیریم موارد مورد نیاز قایقرانانمان برای کسب سهمیه المپیک تا حدودی کم می شود. مطمئن هستم این قایق‌های رویینگ یکی از استانداردترین وسایلی هستند که  قایقرانانمان به آن نیاز دارند. امیدوارم سریعا این موضوع حل شود.

او در پاسخ به این سوال که آیا با دعوت کشورهای مجارستان، رومانی و اتریش سفرهای خارجی خود را آغاز می کنید؟ بیان کرد: رومانی را لغو کردم و نمی روم چون اگر یک تیم جوان شرکت کند تجربه خوبی به دست می آورد. نبی رضایی را داریم که دور قبل توانست روی سکوی سوم قهرمانی جوانان جهان قرار گرفت.
او در ادامه افزود: ترجیح دادم سرپرستی مجارستان را هم بر عهده یکی دیگر از دوستان بگذارم تا به جای حضور خوردم به عنوان رییس فدراسیون یکی از ورزشکاران جوان را اعزام کنم. امیدوارم این کار به موفقیت جوانانمان کمک کند. امیدوارم این برنامه به پیشرفت این ورزش کمک کند و همه به دنبال سفر نباشیم.
او در مورد سفر اتریش گفت:  در مجمع عمومی فدراسیون جهانی که باید باشم. سعی می کنم در آنجا به عنوان رئیس فدراسیون شرکت کنم.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید