پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهاخبار روزرئیس جمهور ‌نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران را افتتاح می کند

رئیس جمهور ‌نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران را افتتاح می کند

پل شیشه ای

رئیس جمهور ‌نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران را افتتاح می‌کند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، علی اصغر مونسان در بازدید از عملیات اجرایی اولین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر اظهار کرد: در حال حاضر عملیات اجرایی نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر پیشرفت خوبی داشته و این پروژه همزمان با سفر رئیس جمهور به استان اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه کلنگ‌ نخستین پل تمام شیشه‌ای ایران در هیر سال گذشته به زمین زده شده بود افزود: بعد از کلنگ‌زنی خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه بسیار خوب بوده ‌و در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند

مونسان تصریح کرد: تلاش و همت سرمایه‌گذار مجموعه گردشگری پل تمام شیشه‌ای هیر قابل قدردانی است چرا که در این مدت توانسته‌اند به طور جهادی اقدامات خود را پیش برده و در تکمیل و بهره برداری از این پروژه پیشگام هستند.

معاون رئیس جمهور بیان کرد: پل تمام شیشه‌ای هیر یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های گردشگری کشور محسوب می‌شود و این پروژه نقش اساسی در جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: دستور ویژه‌ای برای تکمیل و تامین زیرساخت‌هایی همچون راه، برق و آب این پروژه داده شده است و این زیرساخت‌ها نیز به زودی تکمیل می‌شوند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید