شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیدومین غایب بزرگ تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس/ استوکس مصدوم است

دومین غایب بزرگ تراکتورسازی در دیدار با پرسپولیس/ استوکس مصدوم است


بهترین گلزن فصل تراکتورسازی دیدار برابر پرسپولیس را به علت مصدومیت کتف از دست داد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی تراکتورسازی و بهترین گلزن این تیم در فصل جاری که در دیدار با ذوب‌آهن مصدوم شد، دیدار روز چهارشنبه تراکتورسازان برابر پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و هشتم را از دست داد.

مصدومیت این مهاجم از ناحیه کتف بوده و به نظر می‌رسد به ۱۰ تا ۱۵ روز برای ریکاوری او نیاز باشد. او روز گذشته هم در تمرین تراکتورسازی غایب بود تا بعد از غیبت شجاعی برابر پرسپولیس به علت محرومیت، او دومین غایب احتمالی تبریزی‌ها باشد.

دکتر مجید صادقی در همین رابطه در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتورسازی، درباره مصدومیت آنتونی استوکس اظهار کرد: این بازیکن در صحنه مشکوک به پنالتی دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد که بلافاصله پس از پایان مسابقه کادر پزشکی تیم وضعیت این بازیکن را بررسی کردند.

او افزود: پس از بررسی‌های اولیه این بازیکن تحت آزمایش ام آر آی و سی‌تی‌اسکن قرار گرفت که نتایج این آزمایشات در دست بررسی است.

فیزیوتراپ تیم تراکتور خاطرنشان کرد: استوکس در حال حاضر تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی تیم، پشت سر می‌گذارد و هنوز وضعیت او برای دیدار مقابل پرسپولیس تهران مشخص نیست و پس از بررسی نتایج آزمایشات و معاینات لازم در خصوص حضور یا حضور نداشتن وی در این دیدار تصمیم‌گیری خواهد شد.

استوکس در این فصل با ۱۱ بهترین گلزن سرخ‌های تبریزی است.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید