جمعه 31 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیدلالان به شدت در حال خریداری گندم هستند

دلالان به شدت در حال خریداری گندم هستند


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان گفت: در حال حاضر خروج گندم از استان کرمان به سمت استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان ممنوع است و در صورتی که در استان هرمزگان که نیاز به گندم ما دارد درخواست بدهد، با تایید سازمان جهاد کشاورزی و غله حمل و انتقال گندم صورت خواهد گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، ابراهیم شهریاری امروز 28 خردادماه در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه اظهار کرد: در ماه های اخیر متوجه شدیم یکسری دلالان برای خرید گندم اقدام کرده و قصد داشتند با خروج این محصول از کشور، مانند قضیه سوخت و گوشت به ما ضربه بزنند.

وی افزود: با رصد اطلاعاتی و کارهای صورت گرفته، به جز دو سه مورد که گندم از استان خارج شده، 80 درصد کار مهار شده و فعلا گندم از استان خارج نمی‌شود.

شهریاری تصریح کرد: دلالان به شدت در حال خریداری گندم هستند و باید محل دپوی گندم های خریداری شده برای خارج از کشور شناسایی شود که در شهرستان های گندم خیز جلساتی با فرمانداران و بخشداران در این زمینه گذاشته و هشدارهای لازم را داده ایم.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در زمینه گندم دستورات لازم را داده اند و نیاز به دستور قضایی داریم تا با این قضیه برخورد کنیم گفت: در حال حاضر تقریبا به عدد اعلام شده شرکت غله در خرید گندم رسیده ایم.

وی افزود: در حال حاضر خروج گندم از استان کرمان به سمت استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان ممنوع است و در صورتی که در استان هرمزگان که نیاز به گندم ما دارد درخواست بدهد، با تایید سازمان جهاد کشاورزی و غله حمل و انتقال گندم صورت خواهد گرفت.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید