شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهخبراجتماعی و شهریخوزستان رتبه دار غرق شدگان در آب

خوزستان رتبه دار غرق شدگان در آب

در نيمه نخست سال جاري تلفات غرق‌شدگي در كشور با رشد ۱۵.۴ درصدي مواجه بود،‌ آمار تلفات غرق‌شدگي از ۶۴۱ فوتي در نيمه اول سال گذشته به ۷۲۸ فوتي در شش ماهه نخست امسال رسيد.

به گزارش رتبه آنلاین ؛در شش ماهه اول امسال 728 نفر بر اثر غرق‌شدگي جان خود را از دست دادند كه از اين تعداد 618 نفر مرد و 110 نفر زن بودند. بر اساس اين گزارش طي اين مدت بيشترين آمار تلفات در استان هاي خوزستان با 112، مازندران با 85 و فارس با 63 فوتي ثبت شده است. همچنين در شش ماهه نخست امسال بيشترين آمار مرگ بر اثر غرق‌شدگي با 152 فوتي در تير ماه و كمترين آن با 83 فوتي در ارديبهشت ماه به ثبت رسيده است.

در شش ماهه اول امسال همچنين بيشترين متوفيات غرق‌شدگي در روخانه ها جان خود را از دست داده اند، بر اساس آمارها در اين مدت 225 نفر در رودخانه ها جان خود را از دست داده‌اند؛ پس از آن دريا با 115 (103 نفر خارج طرح و 12 نفر در محدوده مجاز)، استخرهاي كشاورزي با 73، كانال‌ها با 66، درياچه هاي مصنوعي و سد با 56، استخرهاي شنا با 46، چاه با 27، حوض و حوضچه با 20 و درياچه هاي طبيعي با هشت فوتي در رتبه هاي بعدي آمار تلفات غرق شدگي قرار دارند. در اين مدت همچنين 92 نفر نيز در ساير مكان ها بر اثر غرق‌شدگي جان باخته اند.

يادآور مي شود آمار تلفات غرق‌شدگي در شهريور ماه امسال 129 مورد بوده كه نسبت به مدت مشابه سال قبل چهار درصد افزايش يافته است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید