چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیخط و نشان سرمربی استرالیا قبل از شروع انتخابی جام جهانی

خط و نشان سرمربی استرالیا قبل از شروع انتخابی جام جهانی


گراهام آرنولد تاکید کرد که تیم تحت هدایت او در تمام بازی‌های انتخابی با قدرت تمام در زمین حاضر خواهد شد و هیچ بازی‌ای را آسان نخواهد گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین، ایسنا و به نقل از سایت theadvocate، قرعه کشی انتخابی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ چین و جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فردا چهارشنبه در مالزی برگزار خواهد شد و استرالیا یکی از تیم‌هایی است که در سید نخست قرار دارد.

گراهام آرنولد، سرمربی استرالیا درباره شرایط کانگوروها برای حضور در این رقابت‌ها گفت: بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارم و تمام تلاش من این است که در تمام بازی‌های پیش رو با قدرت تمام در زمین حاضر شویم. هیچ بازی‌ای را در این راه آسان نخواهیم گرفت و بااحترام با رقیبانمان، می‌خواهیم بی رحمانه در زمین حاضر شویم و هر بازی را با برد به پایان ببریم.

بازی‌های این مرحله از رقابت‌ها از دو ماه دیگر آغاز می‌شود و استرالیا امیدوار است یک بار دیگر بتواند جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

استرالیا از سال ۲۰۰۶ چهار دوره پیاپی است که توانسته جواز حضور در جام جهان را به عنوان نماینده قاره آسیا به دست بیاورد. این تیم در ۵ حضور در جام جهانی توانست یک بار در سال ۲۰۰۶ به دور دوم جام جهانی نیز راه یابد ولی با شکست نزدیک برابر ایتالیا حذف شد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید