جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزخط و نشان سازمان حمایت به محتکران قطعات یدکی خودرو

خط و نشان سازمان حمایت به محتکران قطعات یدکی خودرو

در حالی که برخی خبرها از احتکار قطعات یدکی خودرو و عدم عرضه آن به بازار حکایت دارد، معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هشدار داد در صورت مشاهده احتکار با این موضوع برخورد می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، رصد میدانی بازار و برخی منابع از عدم عرضه قطعات یدکی خودرو به بازار خبر می‌دهند؛ به گونه‌ای که برخی فروشندگان و عرضه کنندگان علت آن را مشخص نبودن قیمت ارز و احتمال لزوم افزایش قیمت قطعات یدکی اعلام کرده‌اند.

این بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی عرضه کنندگان قطعات یدکی خودرو به خاطر رصد بازار ارز و دریافت مجوز افزایش قیمت کالاهای خود را در انبارها نگه داشته‌اند.

در این رابطه وحید منایی- معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان- به ایسنا گفت: هر گونه عدم عرضه و احتکار کالا بر اساس قانون، قابلیت پیگیری و برخورد دارد و بنابر این بر اساس، قوانین موجود در صورت مشاهده و ارائه گزارش مستند، از موضوع احتکار محصولات از جمله قطعات یدکی خودرو این سازمان وظیفه برخورد با آن را بر عهده دارد.

وی افزود: از مردم درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده و دریافت گزارشی در این باره موضوع را از طریق بازرسان اتاق اصناف یا بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری کنند یا گزارش‌های مربوطه را به تلفن ۱۲۴ اطلاع دهند که نتیجه شکایت پس از بررسی، به آنها منعکس خواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید