پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبرخواندنی‌هاخرید گوشی تاشو؛ بزرگترین اشتباهی که می‌توان مرتکب شد!

خرید گوشی تاشو؛ بزرگترین اشتباهی که می‌توان مرتکب شد!


بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری بر این باورند که خریداری گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که کاربران می‌توانند مرتکب شوند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، یکی از ترندهای اصلی سال ۲۰۱۹ میلادی بدون شک روی آوردن غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی گوشی‌های هوشمند تاشو و مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر است.

از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

در مدت اخیر، رقابت بر سر تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند مجهز به نمایشگر منعطف و تاشو افزایش قابل توجهی یافته است به گونه‌ای که به نظر می‌رسد کاربران و مشتریان متعددی نیز درصدد خواهند بود از این محصول استقبال کرده و بعد از ورود آن به بازارهای جهانی موبایل اقدام به خریداری و استفاده از آن کنند.

حالا به تازگی کارشناسان و تحلیلگران با انتشار گزارش‌های جدیدی اعلام کرده‌اند که خریداری زودهنگام گوشی‌های تاشو می‌تواند تبدیل به یکی از بزرگترین اشتباهات کاربران و علاقمندان به صنعت تکنولوژی به شمار برود چراکه به عقیده آنها، این محصولات هنوز امتحان خود را در بازارهای جهانی و همچنین در میان مصرف کنندگان واقعی پس نداده‌اند، بنابراین استفاده از آنها می‌تواند ریسک بسیار بالایی را به همراه داشته باشد.

بر اساس گزارش وب سایت phonearena‌، آنها در ادامه اظهارات خود خاطرنشان کرده‌اند که این محصولات هوشمند تاشو و انعطاف پذیر ریسک و تهدیدات متعددی همچون احتمال انفجار و آسیب باتری موجود در آن، باگ و آسیب پذیری‌های نرم افزاری را داراست و کاربران بهتر است تا زمانی که این محصول در بازار جا نیفتاده است، به خریداری و استفاده از آن اقدام نکنند. بنابراین آنها به علاقمندان به محصولات تاشو توصیه کرده‌اند که در صورتی که علاقه زیادی به تهیه و استفاده از این دسته از محصولات دارند، تا حد امکان از خریداری آن خودداری کنند.

یکی دیگر از مواردی که کارشناسان عنوان کرده‌اند، احتمال کنار گذاشتن نخستین نسل از نوآوری‌های جدید و منحصربفرد در آینده‌ای نزدیک است که کاربران باید به آن دقت و توجه کافی داشته باشند.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید