پنج‌شنبه 9 فروردین 1403
خانهخبراقتصادیخرس‌ها در بورس عرض اندام می‌کنند

خرس‌ها در بورس عرض اندام می‌کنند

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش امروز در بازار سهام/ خرس‌ها در بورس عرض اندام می‌کنند

خالص سفارشات فروش سهام از رقم ۱۲هزار و ۶۰۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت خودرو و ساخت قطعات بیش از سایرین بود و سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو ۷۰۰میلیارد تومان سفارش فروش داشت.

به گزارش رتبه آنلاین از اقتصاد آنلاین، در ساعت ۹:۳۰ جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۳۴۰ میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش نزدیک به ۱۴ هزار میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۱۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «خگستر»، «آریان» و «حکشتی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو ۷۰۰ میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «بپیوند»، «ثبهساز» و «امین» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۵۰ میلیارد تومان (۷۸ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان (۳۲ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۲۲ نماد و حجم صف‌های فروش در ۲۱۱ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (وملی) به ۳.۱ درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

“خودرو و ساخت قطعات” کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش دو هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان است و پس از آن گروه “فلزات اساسی” قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن هزار و ۴۱۰ میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه “عرضه برق، گاز و …” با تقاضای خرید ناچیز ۱۹۰ میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۹ درصد از ۱۵ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۹۲ درصد است و با فرض محال معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۷ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

صفهای خرید و فروش بورس 99.6.17

نقشه صفوف خرید و فروش سهام 99.6.17

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید