جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرخالکوبی در چشم برای مبارزه با حساسیت به نور

خالکوبی در چشم برای مبارزه با حساسیت به نور

یک مادربزرگ انگلیسی تبار که چشمانش به نور بسیار حساس شده است ، تحت یک عمل جراحی قرار گرفت تا جوهر را روی چشم خود خال کوبی کند.

به گزارش رتبه آنلاین از انتخاب، این عمل جراحی با این هدف انجام شد که چشمان این مادربزرگ برای همیشه برابر نور مقاوم شود گویی همیشه عینک آفتابی زده است.

مندی لیسکومبه پس از انجام عمل جراحی برای درمان گلوکوم پس از چندین تلاش ناموفق برای درمان حساسیت ، تصمیم گرفت روشی جدید برای درمان خود پیدا کند. جراح او ماریو سالدانا پیشنهاد داد که جوهر را روی چشم های او خال کوبی کند. مندی از سوانسی بسیار تمجید کرده و می گوید: “این فوق العاده است. آقای سلدانا زندگی من را تغییر داده است.”

خالکوبی در چشم برای مبارزه با حساسیت به نور

وی توضیح داد كه سابقه خانوادگی گلوكوم را دارد كه باعث ایجاد فشار در پشت چشم می شود و می تواند باعث آسیب دید یا حتی كوری شود.یک مشاور به او توصیه کرد که جراحی لیزر برای درمان گلوکوم داد. متاسفانه برای مندی ، یک عارضه جانبی نادر که تخمین زده می شود از هر 1000 نفر یک نفر را تحت تأثیر قرار می دهد رخ داد و او به نور حساس شد. او نمی توانست به سینما و تئاتر برود یا حتی در نور آفتاب بیرون برود.

به دنبال توصیه پزشکان دیگر ، مندی عینک های رنگی یا لنزهای تماسی را امتحان کرد ، که هیچکدام از آنها کمکی نکردند. پنج سال بعد ، وی سرانجام به مشاور چشم پزشکی ماریو ، که در بیمارستان سینگلتون در سوانزی مشغول به کار است ، مراجعه کرد که نوعی جراحی غیرمعمول را پیشنهاد کرد.مندی در حال حاضر هر دو چشم خود را تحت عمل خالکوبی قرار داده و می گوید این عمل فوق العاده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید