پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیحوزهای مختلف هر صنعت را بشناسید

حوزهای مختلف هر صنعت را بشناسید

 فروشگاه اینترنتی پارسیان هوشمند با جدیدترین کتب حوزه مدیریت وکسب و کار اقتصاد به روز رسانی شد.

به گزارش رتبه آنلاین، با بهره گیری از کتاب‌های الکترونیکی می‌توانید هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌ جویی و حتی در بیرون از منزل با استفاده از لپ‌تاپ و تبلت و یا تلفن همراه خود در وقت بی‌کاری به مطالعه بپردازید.

این فروشگاه یکی از بزرگترین مجموعه‌ی کتاب‌های الکترونیکی شامل حوزهای مدیریت وکسب و کار اقتصاد و … است که با جدیدترین اطلاعات به روز رسانی شده است.

بر پایه این اطلاع، گزارش‌ها در حوزهای مختلف هر صنعت با انتخاب شما به صورت پیشرفته تحلیل و به صورت آنلاین در خدمت شما قرار داده می‌شود.

گفتنی است، این فروشگاه اینترنتی وابسته به هلدینگ پارسیان هوشمند، تنها فروشگاه اینترنتی بوده که به صورت تخصصی اطلاعات، کتاب‌ها و گزارش‌ها در حوزه‌های محتلف مدیریتی را ارائه می‌کند.

بر پایه این گزارش، تلاش مدیریت این فروشگاه بر آن است که اطلاعات دقیق، کاربردی، به روز و ارزان قیمت را در اختیار مدیران گذاشته تا در کمترین زمان بتوانند بیشترین بهره‌گیری را داشته باشند.

لازم به یادآوری است که شما می‌توانید هرگونه اطلاعات تحلیلی یا آماری مورد نیاز خود را به صورت تلفنی به کارشناسان ما سفارش دهید.

گزارش های مدیریتی فروشگاه، تماما برگرفته از شاخص های محاسبه شده توسط مرکز داده های پارسیان هوشمند(ipcapital.ir) بوده که در حوزه ها و صنعت های مختلف گردآوری شده اند.

علاقه‌مندان می‌توانند لیست تمامی شاخص های موجود را از اینجا مشاهده کرده و یا در صورت نیاز به شاخص های بیشتر و تخصصی تر با دفتر فروشگاه تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید