جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرحمله علی کریمی به فدراسیون: جرات دارید من را جریمه کنید

حمله علی کریمی به فدراسیون: جرات دارید من را جریمه کنید

سرمربی سپیدرود می‌گوید امیدوار است در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را بدست بیاورند.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های سپیدرود رشت و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کریمی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و موقعیت‌هایمان را از دست دادیم. ما تمرکز لازم را نداشتیم و گل دریافت کردیم. یک بازیکن‌مان را متاسفانه از دست دادیم و شرایط سخت شد. تیم ما برای کسری یک نفر تلاش می‌کردند. خدا را شکر با کمک تماشاگران که مثل همیشه حمایت کردند بازی را به انتها رساندیم.

او ادامه داد: این نتیجه برای ما حکم شکست را دارد چون باید مقابل یکی از رقبایمان در انتهای جدول پیروز می‌شدیم. جا دارد به خاطر تلاش بازیکنانم از ‌آن‌ها تشکر کنم. ان‌شاءالله بتوانیم در بازی‌های بعدی امتیازات لازم را بدست بیاوریم.

کریمی با بیان اینکه چک پرداختی بازیکنان را خودش به آن‌ها تحویل داده است، درباره داوری دیدار گفت: من می‌خواهم درباره داوری صحبت نکنم. بالاخره همه اشتباه می‌کنند و من همیشه اعلام کردم. اما امروز خیر سرمان یکی از داورانی که می‌خواهد جانشین آقای ترکی، ممبینی و… بشود قضاوت می‌کرد. ما به کجا داریم می‌رویم؟ آقایان اصفهانیان و غیاثی که وقتی خارج از گود می‌نشینند خطایی که اتفاق نیفتاده را خطا تشخیص می‌دهند اما در حال حاضر که پست دارند عقایدشان تغییر کرده است. من نمی دانم این انتصابات در فدراسیون فوتبال روی چه حساب و کتابی است.

سرمربی سپیدرود با برداشتن میکروفون برنامه ۹۰ از روی میز کنفرانس خبری افزود: چرا وقتی قرار نیست بازی‌های ما را در برنامه پخش کنید، این را اینجا می‌گذارید؟ آقای فردوسی پور هم برنامه‌اش را به سمتی برده که بحث کارشناسی ندارد و یک سری از بازی‌ها را نشان نمی‌دهد. چرا داوری بازی‌های ما را نشان نمی‌دهد؟ باشگاه تمام سعی و تلاشش را می‌کند که در لیگ برتر بماند. تاج کجاست؟ این انتصابات روی چه حسابی است؟ اگر فوتبال نباشد تاج و امثال تاج نیستند.

علی کریمی ادامه داد: به قرآن، به دین،‌ به پیغمبر من چند بار به تاج،‌ کفاشیان و ساکت گفتم که اگر باشگاه‌ها نباشند شما هم نیستید. پشت سر هم افراد را جریمه می‌کنند. بخاطر یک بطری ۴۰ میلیون تومان جریمه کردند. مگر جریمه کردن حساب و کتاب ندارد؟ فدراسیون باید کسری بودجه خودش را با جریمه‌های انضباطی تامین کنند؟ در حال حاضر کمتر از ۲۰ ۳۰ میلیون تومان جریمه نمی‌کنند. دیگر باید بگوییم بانک فدراسیون فوتبال! اگر بخش خصوصی سرمایه‌گذاری می‌کند باید سرش را ببرند؟ الان هم من را جریمه می‌کنند. جرات دارند من را جریمه کنند. بازیکنان من با اینکه ۱۰ نفره بهترین بازی را از خود به نمایش گذاشتند اما ناراحت به رختکن آمده‌اند. من چطور می‌توانم با این شرایط، بازیکنان را از نظر روحی و روانی برای بازی بعد آماده کنم؟

او افزود: من منتظر شما هستم و می‌دانم با شما چه کار کنم! داور بازی بازیکن را اخراج نکرده ولی فدراسیون فوتبال بعد از بازی بازیکن را محروم می‌کند! اگر آن حرکت جریمه داشت چرا خود داور اخراج نکرد؟ داور را محروم می‌کنند اما اسم او را اعلام نمی‌کنند. برای چه؟ باید اسمشان را اعلام کنند که عبرت شود برای داوران دیگر! مگر خون داورها رنگین‌تر است؟

سرمربی سپیدرود در ادامه صحبت‌هایش گفت: من در ابتدای صحبت‌هایم گفتم که ما در زمان‌های حساس بازی که باید تمرکز داشته باشیم، نداریم. دو شب پیش هم چلسی در خانه خودش در ۶-۷ دقیقه دو گل دریافت کرد. ما در حال تلاش هستیم که تمرکزمان را بدست بیاوریم که به شرایط خوبی برگردیم. ما می‌خواهیم در فرصتی که داریم این مشکل را حل کنیم.
43 43

منبع : خبرآنلاین

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید