پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیحقوق مدیران ایرانی کمتر از کارگران اروپایی

حقوق مدیران ایرانی کمتر از کارگران اروپایی

در هر رابطه کاری، کارفرما مشتاق بوده تا بهترین نیروهای کار را تا حد ممکن، با کمترین حقوق به توافق برای همکاری ترغیب کرده و متقاضی کارنیزدر تلاشی است که مهارت ها و تجربیاتش را با حداکثر میزان دریافتی ماهانه، دراختیار یک سازمان فرار دهد.

به گزارش رتبه‌ آنلاین، به دلیل فقدان معیارهایی مشخصی و فابل پذیرش برای هردو طرف، دستیابی به توافق در این مذاکره، گاه، کار بسیار مشکلی به نظر میرسد.

از سویی دیگر، نبود مرجعی برای آگاهی از میزان رایج حقوق شاغلین کشور، در رده ها، گروه ها و شرایط متقاوت شعلی، امکان برنامه ریزی برای راه اندازی یا توسعه سازمان را برای کارفرما پیچیده می کند؛ چرا که او نمی تواند بودجه استخدام نیروهای انسانی مورد نیاز برای ایجاد یا توسعه سازمان را پیش از مصاحیه استخدامی به شکلی موثق، بررسی نماید. این مساله، برای شرکت های خارجی که قصد فعالیت در ایران را دارند، دوچندان پیچیده و مشکلی است.

این گزارش که در در سه قسمت تقسیم بندی شده بوده در وهله نخست رنگ آبی آن تشریح شد و در گزارش دوم باید به بخش بنفش رسیدگی شود؛ بخش بنفش به معنای افرادی است که به شاغلین در بخش آبی یعنی “شاغلینی که مهارت تخصصی داشته و بر عملکرد فرد یا افراد دیگر نظارتی ندارد” نظارت می‌کنند.

بر اساس این گزارش، با بررسی ۲۲ دسته شغلی در بخش آبی نشانگر آن بوده که سه دسته شغلی به نام های «منشی‌گری و امور دفتری»، «انبارداری» ، «تکنسین» و «خبرنگاری» در پایین‌ترین رسته قرار گرفته‌اند ضمن آنکه «مدیریت کارخانه»، «برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار»، «برنامه‌نویسی،‌توسعه نرم‌افزار و وب» و «تحلیل داده، تحلیل اقتصادی و کسب و کار » نیز به‌عنوان بهترین متوسط درآمدی ذکر شده است.

در دسته‌های کم درآمد میانگین حقوق بر پایه یک‌میلیون و پانصد هزار تومان بوده که در نهایت این نوع مدیریت به حقوق کف ۲ میلیون و هشتصد هزار تومان می‌رسد.

در ارزیابی «وضعیت اشتغال‌زایی» کشور، با بیش از هزار نفر پرس‌وجو انجام گرفته که حدود ۸۱درصد تحت استخدام تمام وقت،‌ ۷درصد استخدام پاره وقت، ۷درصد کسب‌وکار شخصی و حدود ۵درصد بیکار هستند.

همچنین سه‌چهارم جمعیت شاغلین به مردان اختصاص یافته و تنها ۲۵درصد سهم زنان در میزان اشتغال کشور بوده است.

 

حسابداری، حسابرسی، مالی

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که مسئولیت نظارت بر عملکرد فرد یا افراد در رده “آبی” این حوزه را دارند که شامل رئیس حسابداری، حسابدار راشد، سرپرست مالیف سرپرست حسابداری، حسابدار ارشد، کارشناس ارشد مالی، مسئول مالی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 345 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4.4 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.4 میلیون و هشتصد هزار تومان تا 7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

بانک‌داری و سرمایه‌گذاری

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که مسئولیت نظارت بر عملکرد فرد یا افراد در رده “آبی” این حوزه را دارند که شامل رئیس شعبه، مدیر سرمایه‌گذاری، رئیس دایره، رئیس اداره، سرپرست حسابداری و رئیس می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 153 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 3.9 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.8 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.9 میلیون و هشتصد هزار تومان تا 7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

تحلیل داده، تحلیل اقتصادی، تحلیل کسب‌وکار

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل تحلیلگر ارشد و مدیر پروژه می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 73 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.7 میلیون تومان تا 4.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 2.7 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.5 میلیون تومان تا 6.9 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

برنامه‌ریزی استراتژیک، توسعه کسب‌وکار

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیربازرگانی، مدیراجرایی، مدیر پژوهش، مدیر فروش، مدیر توسعه بازار و سرپرست برنامه‌ریزی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 188 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 2.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5 میلیون تومان تا 8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

تبلیغات، مارکتینگ، تحقیقات بازار

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر بازاریابیف سرپرست بازاریابیف مدیر مارکتینگف مدیراجرایی، مدیر بازرگانی، مدیر پروژه و مدیر فروش و توسعه بازار می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 155 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.5 میلیون تومان تا 7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است،‌

ارتباطات و روابط عمومی

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر روابط عمومی، کارشناس ارشد ارتباطاتف کارشناس روابط عمومیف مدیرداخلی و مدیر اجرایی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 114 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.8 میلیون تومان تا 3.3 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.6 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 1.8 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.4 میلیون تومان تا 5.3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

فروش، خدمات پس از فروش

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر فروش، سرپرست فروش، کارشناس ارشد فروش، مدیر بازرگانی و مدیر فروش و بازاریابی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 219 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4.3 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.5 میلیون تومان تا 8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

خرید و تدارکات

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر بازرگانی خارجیف مدیر بازرگانی، مدیر خرید، سرپرست تدارکاتف کارشناس ارشد بازرگانی و سرپرست بازرگانی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 127 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4.8 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه  3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.8 میلیون تومان تا 7.6 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

منابع انسانی

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر اداری و منابع انسانی، سرپرست منابع انسانی، سرپرست امور اداری، سرپرست اداری، مسئول کارگزینی و رئیس امور اداری می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 119 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 3.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.7 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.5 میلیون تومان تا 6 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

منشی‌گری و امور دفتری

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل رئیس دفتر مدیرعامل، سرپرست امور اداری، مدیر اجرایی و مدیر دفتر مدیرعامل می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 63نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.1 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.5 میلیون تومان تا 3.8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

برنامه‌نویسی، توسعه نرم افزار و وب

در جامعه آماری “بنفش”، 204 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2.5میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5 میلیون تومان تا 8.8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

فناوری اطلاعات، شبکه، انفورماتیک

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر فناوری اطلاعات، سرپرست انفورماتیک، مدیر شبکه، مدیر انفورماتیک، مدیر فنی، مدیر پروژه و کارشناس ارشد شبکه می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 304 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.3 میلیون تومان تا 4.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2.3 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.5 میلیون تومان تا 7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

تحقیق و توسعه 

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر تحقیق و توسعه، سرپرست تحقیقات، مدیر مهندسی، مسئول تحقیق و توسعه و مدیر پروژه می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 93 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 4.2 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.2 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.3 میلیون تا 2.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.2 میلیون تومان تا 7.3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

برنامه‌ریزی، کنترل پروژه

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی اف رادی متمرکز شده که شامل مدیر پروژهف مدیر اجراییف مدیر برنامه ریزی و کنترل پروژه، سرپرست برنامه‌ریزی، سرپرست کنترل پروژه، سرپرست کارگاه، مدیر تولید، سرپرست اجرا، سرپرست برنامه‌ریزی و کنترل پروژه می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 285 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.8 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4 میلیون تومان تا 6.7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

طراحی مهندسی، نقشه‌کشی

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر پروژه، مدیر مهندسی،طراح، مدیر فنی، مدیر اجرایی، مهندس نقشه بردار می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 297 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.5 میلیون تومان تا 4.7 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 2.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.7 میلیون تومان تا 8 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

نولید و بهره‌برداری

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر تولید، سرپرست اجرا، مهندس برق، مدیر پروژه، سرپرست تولید، مدیر بازرگانی و مدیر مهندسی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 94 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.5 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4 میلیون تومان تا 6 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

کنترل کیفیت، بازرسی، نظارت

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر کنترل کیفیت، مسئول فنی، سرپرست اجرا، مدیر پروژه، مدیر فنی، سررست کنترل کیفی می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 167 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.5 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4 میلیون تومان تا 7.3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

نصب، راه‌اندازی و اجرا

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل مدیر پروژه، سرپرست اجرا، مدیر اجراییف مهندس مکانیک، مدیر فنیف کارشناس مخابرات، سرپرست کارگاه، مدیر مهندسی، کارشناس ارش برق می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 90 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2 میلیون تومان تا 4.7 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 4.7 میلیون تومان تا 7 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

تکنسین

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل سرپرست اجرا، مهندس عمران، مهندس ناظر، تکنسین تعمیرات هواپیما، سرپرست کارگاه، کارمند فنی و دریانورد می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 119 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.5 میلیون تومان تا 3 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

انبارداری

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل انباردار، سرپرست اجرا، مدیر برنامه‌ریزی و انبارها و سرپرست انبار  می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 67 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.4 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1 میلیون تا 1.4 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.5 میلیون تومان تا 4.3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

مدیرت کارخانه، مدیریت سایت (نفتی، نیروگاهی، ساختمانی)

رده “بنفش”، برای تقسیم‌بندی رده‌های شغل‌ها در بخش «مدیرت کارخانه، مدیریت سایت» معمولا افرادی با سمت‌هایی همچون سرپرست کارگاه، مدیر پروژه، مهندس عمران، سرپرست اجرا، مدیر اجراییف مدیر فنیف معاون اجرایی، مسئول اجرا و مدیر بازرگانی آورده شده است.

در جامعه آماری “بنفش”، 61 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.4 میلیون تومان تا 5.8 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 4 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.4 میلیون تا 2.4 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 5.8 میلیون تومان تا 10 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

وکالت، مشاوره حقوقی

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل قاضی، مدیر حقوقی، مسوول دفتر حقوقی، مدیر دفتر کل، مدیر قراردادها، وکیل دادگستری و کارشناس امور حقوقی و قراردادها می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 20 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 2.3 میلیون تومان تا 6 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 3.3 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1.2 میلیون تا 3.2 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 6 میلیون تومان تا 13.9 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

تولید محتوا، روزنامه نگاری، خبرنگاری

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل سردبیر، دبیر تحریریه، مدیر محتوا، سرپرست تولید محتوا، کارگردان تلویزیون، تصویر بردار، سردبیر خبرگزاری، کارگردان می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 21 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین1.5 میلیون تومان تا 3.4 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2.1 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 0.8 میلیون تا 1.5 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 3.4 میلیون تومان تا 4.5 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

انبارداری

بر اساس این گزارش، در رده “بنفش” که این دسته‌بندی روی افرادی متمرکز شده که شامل انباردار، سرپرست اجرا، مدیر برنامه‌ریزی و انبارها و سرپرست انبار  می‌شود.

در جامعه آماری “بنفش”، 67 نفر مورد کارشناسی قرار گرفته‌اند که در قسمت 50درصد جامعه آماری این افراد،‌ حقوقی مابین 1.4 میلیون تومان تا 2.5 میلیون تومان به صورت ماهانه ثبت شده که البته میانگین حقوق ماهانه 2 میلیون تومانی برای بیشتر این جامعه آماری ذکر شده است.

البته برای 20درصد ابتدایی این جامعه آماری حقوقی مابین 1 میلیون تا 1.4 میلیون تومان و برای 20درصد انتهایی این جامعه آماری حقوق 2.5 میلیون تومان تا 4.3 میلیون تومانی نیز ثبت شده است.

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید