جمعه 10 فروردین 1403
خانهاسلایدر اصلیحضور شرکت فخیم آذین در رتبه‌بندی کسب و کارهای ایران

حضور شرکت فخیم آذین در رتبه‌بندی کسب و کارهای ایران

 

شرکت فخیم آذین جزو شرکت‌های برنزین رتبه بندی فعالان اقتصادی اتاق ایران  با حضور در دور جدید رتبه بندی و رقابت اقتصادی، در عمل شفافیت عملکرد شرکتی خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش رتبه آنلاین، جلسه بازدید از  در این شرکت برگزار شد که رتبه بندی اولیه این شرکت در قالب آن ارائه شد.

بر اساس این گزارش، احسان جنتی فرد مدیر تحقیق و توسعه گروه پارسیان هوشمند در این جلسه که با حضور مدیران ارشد آن شرکت برگزار شد، روند این رتبه بندی را بررسی کردند.

گفتنی است شرکت یاد شده در سال 94در رتبه بندی حضور پیدا کرده است و هم اکنون در حال رتبه بندی است.

گروه صنایع شیمیایی احد فخیم در سال 1380 توسط جناب آقای مهندس فخیم ،مدیرعامل محترم در زمینی به مساحت 800 متر وبا تولید سالیانه  500 تن مرکب فعالیت خود را آغاز نمود. از زمان شروع فعالیت ، مدیریت مرکب چاپ احد فخیم با برنامه ریزی دقیق و مدون نسبت به تربیت نیروی انسانی متخصص اقدام کرده‌اند.

این مجموعه در حال حاضر يكي از بزرگترين توليدكنندگان مركبهاي چاپ فلكسو و روتو گراور جهت بسته بندی مواد غذایی و بهداشتی و دارویی در ايران است. و در حال حاضر با توليد متجاوز از 5000 تن در سال و بيش از 24 نوع مركب و محصولات تخصصی جانبي نقش بسيار مهمي را در پيشرفت صنايع كشور بر عهده دارد.

این شرکت  بر پايه تحقيقات فشرده و منسجم و آگاهی از فناوری روز دنیا، برنامه هاي خود را بر اساس ارتقاء كيفيت توليد، محصولات جديد و جذب كارشناسان قرار داده است. هم اکنون محصولات این شرکت علاوه بر بازار داخل کشور به کشور های ترکیه ، آذربایجان ، ارمنستان و گرجستان صادر می‌شود و تمام مشتریان از کیفیت محصولات ابراز رضایت کامل دارند.

گروه صنایع شیمیایی فخیم با موسسه تحقیقاتی رنگ امیر کبیر همکاری نزدیک داشته و با شرکت های مختلف اروپایی برای تامین مواد اولیه ارتباط دارد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید