پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیحضور شرکت ایراندار برای رتبه‌بندی فعالان اقتصادی

حضور شرکت ایراندار برای رتبه‌بندی فعالان اقتصادی

شرکت مهندسی ایراندار به منظور تعیین رتبه خود درحوزه فعالیت گروه پلاستیک در طرح ملی رتبه بندی فعالان اقتصادی ثبت نام کرد تا با افزایش شفاف­سازی موجبات بهبود در محیط کسب و کار فراهم آورد. 

به گزارش رتبه آنلاین، عملکرد این شرکت براساس مدل رتبه بندی اتاق ایران  در یک فرآیند 45روزه طی سه سال گذشته در چهار حوزه توان اقتصادی، توان رقابتی در کسب و کار، مدیریت و صلاحیت حرفه ای و هم چنین مسئولیت پذیری اجتماعی ومشتری مداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 

معرفی شرکت

شرکت ایراندار به عنوان یکی از شرکت های عضو گروه صنعتی گلرنگ، در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع و زیربنای حدودا 14.000متر مربع در سال 1393 به بهره برداری رسید. این شرکت تولید انواع محصولات پشت چسبدار را با بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و تکنولوژی های روز دنیا و با تکیه براستانداردهای جهانی در دستور کار خود دارد.

شرکت ایراندار، قادر به تولید انواع کاغذهای گلاسه، آرت، متالایز، فارما و انواع فیلم های PE,PP,Ultra clear وPVC به صورت پشت چسبدار با توجه به نیاز و خواست مشتریان است. این شرکت نمونه صنعتی، پس از سالها تلاش بی وقفه توانست به جمع شرکت های برتر صنعت بسته بندی و تولید انواع فیلم و کاغذ پشت چسبدار در ایران و کشورهای همجوار ورود کند و از جدیدترین پیشرفت های این شرکت ارائه محصول سلفون(پشت چسبدار) و انواع نوار چسب، به بازار است.

چشم انداز ایراندار، ورود به جمع 10 شرکت برتر تولید کننده محصولات پشت چسبدار در جهان است.این شرکت علاوه بر دریافت لوح تقدیر واحد نمونه صنعتی از سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان قزوین به عنوان یکی از 5 شرکت نخست ایران موفق به دریافت نسخه 2015 گواهینامه های مدیریت کیفی 9001، محیط زیست 14001و ایمنی و سلامت شغلی 18001 نیز شده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید