شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیحضور«سیستم های آب بندی پارس» در دور تازه رتبه‌بندی و رقابت اقتصادی

حضور«سیستم های آب بندی پارس» در دور تازه رتبه‌بندی و رقابت اقتصادی

 

شرکت سیستم های آب بندی پارس با حضور در دور جدید رتبه بندی و رقابت اقتصادی، در عمل شفافیت عملکرد شرکتی خود را به اثبات رسانده است.

به گزارش رتبه آنلاین، جلسه بازدید از محل شرکت سیستم های آب بندی پارس برگزار شد که رتبه بندی اولیه این شرکت در قالب آن ارائه شد.

براساس این گزارش، فرشید شکرخدایی و احسان جنتی فرد از طرف گروه پارسیان هوشمند به عنوان مجری فرایند رتبه بندی در این جلسه حضور داشتند و از سوی شرکت سیستم های آب بندی پارس نیز مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت میزبان جلسه بودند، در این جلسه وضعیت امتیازهای تخصیص داده شده مورد بررسی قرار گرفت.

گفتنی است شرکت یاد شده در اواخر سال 96 و همچون سال های قبل در رتبه بندی حضور پیدا کرده است و هم اکنون در حال رتبه بندی است.

معرفی شرکت:

شرکت سیستمهای آب بندی پارس با بهره گیری از دانش فنی روز شرکت ایگل بورگمن آلمان در زمینه پیشرفته ترین سیستمهای آب بندی، در تاریخ 28/03/1381 با شماره 188057 در تهران/ایران به ثبت رسید.

هدف از راه اندازی این شرکت در داخل کشور، انتقال تکنولوژی برتر تولید سیستمهای آب بندی در زمینه طراحی و خدمات پیش از فروش، در حین فروش و پس از فروش به مصرف کنندگان داخل و خارج از کشور، مطابق با آخرین استانداردهای بین المللی از جمله API 682 بوده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید