پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبرورزشیحذف ۳ جودوکار ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

حذف ۳ جودوکار ایران در روز نخست قهرمانی آسیا

تیم ملی جودو مردان

۳ جودوکار ایران در روز نخست رقابت‌های قهرمانی آسیا با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، این دوره از مسابقات با حضور ۲۷۳ جودوکار از ۴۰ کشور از صبح امروز (شنبه) و به میزبانی امارات در سالن «شیخ زائد» شهر فجیره آغاز شد. در روز نخست جودوکاران اوزان ۶۰- و ۶۶- کیلوگرم به روی تاتامی رفتند که سه نماینده ایران در این ۲ وزن با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شدند.

در وزن ۶۰- کیلوگرم مصطفی ریاحی فر دور نخست برابر «گنوکیکوگا» از ژاپن باخت و حذف شد. ابوالفضل محمودی دیگر نماینده ایران در این وزن نیز ابتدا «علی خسروف» از یمن را از پیش رو برداشت اما در دومین مبارزه مقابل رقیبی از استرالیا نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

قاسم نوری زاده نیز در وزن ۶۶- کیلوگرم در اولین دیدار «دوآنبین» از چین را از پیش رو برداشت اما در دومین مبارزه برابر «ماکانوف» از قزاقستان شکست خورد و حذف شد.

فردا یک‌شنبه اول اردیبهشت ماه در روز دوم رقابت‌های اوزان ۶۳- و ۷۰- کیلوگرم زنان، ۷۳- و ۸۱- کیلوگرم مردان برگزار می‌شود. در وزن ۶۳- کیلوگرم نرگس اسدزاده دور نخست استراحت دارد، سپس با «کوگلان» از استرالیا مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۰- کیلوگرم نیز مریم بربط دور نخست با «تاناکا» از ژاپن مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۳- کیلوگرم مردان، محمد بریمانلو ابتدا برابر «رشاد آریان» از افغانستان مبارزه می‌کند و سپس با «امانوف» از قزاقستان پیکار می‌کند. در این وزن ۳۲ جودوکار حضور دارند.

در وزن ۸۱- کیلوگرم که ۲۷ جودوکار به رقابت می‌پردازند، مهدی فتحی پور دور نخست به مصاف «شاریپوف» از بحرین می‌رود و در صورت برتری با «دیدار خمزا» از قزاقستان مبارزه می‌کند.

این رقابت‌ها تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید