شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیجلسه رتبه بندی اولیه شرکت فراپاکس شیراز

جلسه رتبه بندی اولیه شرکت فراپاکس شیراز

جلسه رتبه بندی اولیه و صحه گذاری بر مستندات شرکت فراپاکس شیراز در تاریخ 29 خرداد سال جاری توسط گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی فعالان اقتصادی) در دفتر مرکزی و کارخانه آن سازمان (شیراز) برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، فراپاکس شیراز با تکیه بر دانش فنی متخصصان خود و بر پایه گروه های دانش بنیان تحقیق و توسعه خود، توانمندی پیاده سازی راه حل های یکپارچه صنایع در زمینه نگهداری، انتقال و کنترل سیالات مختلف اعم از آب آشامیدنی، پساب ها، مواد شیمیایی و نفتی و سیستم های آب‌رسانی را دارا بوده و از جمله بزرگ‌ترین تولید کنندگان مخازن، اتصالات و تجهیزات پیشرفته کامپوزیتی است.

این شرکت با توانمندی های ویژه در زمینه یکپارچه سازی تولیدات خود با پروسس های مختلف و همچنین پیاده سازی سیستم های کنترل مربوطه، امکانات منحصر به فردی را جهت مشتریان خود ایجاد کرده است.

در این جلسه حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره گروه پارسیان هوشمند، پریسا فرمانی کارشناس صنعت شیمیایی و محمدامین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند و علیرضا ظهیرامامی مدیرعامل و سایر مدیران ارشد شرکت فراپاکس شیراز حضور داشتند.

در ابتدا بازدید از کاخانه و واحدهای تحقیق و توسعه، ایمنی و بهداشت، کنترل کیفی و … انجام شد که در محل دفتر شرکت رتبه بندی اولیه با مستندات ارسالی توسط حسن فروزان فرد ارایه شد.

در ادامه واحدهای مختلف شرکت که در چهار طبقه دفتر مرکزی حضور داشتند بازدید شد. در انتها قرار شد که مستندات تکمیلی طی یک هفته برای کمیته رتبه بندی ارسال شود.

 

 

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید