پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهخبراقتصادیجدیدترین شرایط فروش ایران خودرو با تحویل سال 99 اعلام شد

جدیدترین شرایط فروش ایران خودرو با تحویل سال 99 اعلام شد

 سردرگمی مردم در آشفته بازار خودرو هر روز بیشتر از قبل شده و در این میان سکوت مدیران خودروسازی‌ها هم به وخامت بازار دامن زده است. گویی بجز نظاره وضعیت موجود، راهکار دیگری نیست و فعلاً خودروسازها ترجیح می‌ دهند با همدردی و توجیه، روزهای پرالتهاب بازار خودرو را به شب برسانند. نوسان قیمت به موضوعی معمولی و عادی تبدیل شده است و هیچ نشانه ‌ای از ساماندهی وضعیت بازار دیده نمی ‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین از فصل اقتصاد، ایران خودرو که اخیرا با اعلام شرایط فروش خاص خود از غلبه بر بازار دلالان خبر داده بود حالا شرایط فروش جدیدی دیگرى را اعلام کرده است. بر اساس جدیدترین طرح فروش و پیش فروش محصولات ایران خودرو مصرف کنندگان می توانند از طریق سایت ایران خودرو ثبت نام اینترنتی خرید خودرو خود را انجام دهند.

دور جدید پیش فروش ایران خودرو برای خودروهای سمند ال ایکس، 206 تیپ 2 و تیپ 5، سورن، 405 بنزینی و رانا است. قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد. در این شرایط فروش سود مشارکت و انصراف براى خودروهاى تحویل دى و بهمن ٩٨ به ترتیب ١٧ و ١٥ درصد، خودروهاى تحویل اسفند ٩٨ به ترتیب ١٨ و ١٦ درصد و خودروهاى تحویل فروردین ماه ٩٩ به ترتیب ١٩ و ١٧ درصد هستند.
زمان فعال سازی بخشنامه جدیدترین طرح فروش و پیش فروش ایران خودرو شنبه 28 مهرماه ساعت 10 صبح اعلام شده است.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید