سه‌شنبه 28 فروردین 1403
خانهنظام‌های رتبه‌بندیتازه‌های رتبه‌بندیجایگاه سومی ایران در مسابقات جهانی پیوند اعضا

جایگاه سومی ایران در مسابقات جهانی پیوند اعضا


بیست‌ و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص در نیوکاسل انگلیس برگزار شد و کاروان ورزشی ایران در جایگاه سوم مسابقات جهانی قرار گرفت.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، در بیست و دومین دوره مسابقات جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص که  از ۲۶ مرداد در نیوکاسل انگلیس آغاز شده بود و تا یکم شهریور ادامه داشت، تیم ایران با کسب ۲۶ مدال طلا، ۳۶ نقره و ۳۳ برنز در جایگاه سوم این مسابقات بعد از تیم‌های انگلیس و آمریکا ایستاد.

کاروان ایران با ۶۰ ورزشکار، مربی و همراه عازم نیوکاسل انگلیس شده بود که از این تعداد ۴۶ نفر آن را ورزشکاران (۲۵ ورزشکار مرد و ۲۱ ورزشکار زن) تشکیل داده بودند.

کاروان پیوند اعضا در ۱۲ رشته ورزشی بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، پتانگ، دوچرخه‌سواری، شنا، بولینگ، اسکواش، دوی جاده، دوومیدانی و تیروکمان در این دوره از مسابقات جهانی شرکت کرده بود و با کسب ۲۶ مدال طلا، ۳۵ نقره و ۳۳ برنز در جایگاه سوم قرار گرفت. نکته حائز اهمیت در این دوره از بازی‌ها افزایش حضور بانوان نسبت به دوره قبل بود که در ماگالای اسپانیا تعداد زنان ورزشکار ۱۳ نفر بود و در این دوره به ۲۱ نفر افزایش پیدا کرده بود.

کاروان پیوند اعضا و بیماریهای خاص در دوره قبل که مسابقات در مالاگای اسپانیا برگزار شد با ۳۸ ورزشکار در ۱۲ رشته ورزشی شرکت کرده بود و در جایگاه یازدهم قرار گرفته بود.

کاروان ورزشی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص روز دوشنبه چهارم شهریور ساعت ۱۰:۳۰ به کشور باز می‌گردد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید