پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیجایزه ملی کیفیت ایران، تنها جایزه رسمی در زمینه کیفیت است

جایزه ملی کیفیت ایران، تنها جایزه رسمی در زمینه کیفیت است


معاون ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، خطاب به تمامی فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، ارائه کنندگان خدمات، شرکت های تجاری و بازرگانی و تعاونی ها، گفت: از اتکاء به جوایز متفرقه فاقد اعتبار و بی پایه و اساس که حاصلی جز اتلاف منابع ندارد، پرهیز کنید.

مسلم بیات با بیان اینکه جایزه ملی کیفیت ایران، تنها جایزه رسمی کشور در زمینه کیفیت و تعالی است افزود: بر اساس قانون، جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان تنها جایزه رسمی، ملی و قانونی کشوردر زمینه کیفیت است که لزوم دریافت تندیس زرین آن از دست عالی ترین مقام اجرایی کشور مصوب شده است.

معاون ارزیابی کیفیت اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مسئول تدوین و اجرای نظام ملی کیفیت در کشور، همه فعالان حقوقی در عرصه کسب و کار، تولید، تجارت و ارائه خدمات در کشور را به توجه و مشارکت در فرآیند ارزیابی جایزه ملی کیفیت ایران دعوت کرد.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره ارزیابی کیفیت با حضور مقامات عالی کشور تصریح کرد:  این جایزه با مسئولیت قانونی سازمان ملی استاندارد ایران و با مشارکت جدی وزارتخانه ها و سازمانهای حاکمیتی به منظور جاری نمودن مدیریت کیفیت اثربخش و دستیابی به موفقیت پایدار بنگاههای تولیدی و خدماتی در کشور پایه گذاری شده است و هر سال از برگزیدگان در روز ملی کیفیت ( ۱۸ آبان ) تقدیر به عمل می آید.

وی با بیان اینکه دبیرخانه جایزه مستقر در معاونت ارزیابی کیفیت این سازمان پاسخگوی سوالات مرتبط است یادآور شد: فرآیند ثبت نام و ارزیابی در چارچوب مصوبات شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ایران در وبگاه رسمی جایزه ملی کیفیت ایران به نشانی (www.inqa.org) انجام می شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید