شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهاسلایدر اصلیجایزه ملی کیفیت؛ تنها جایزه ملی و قانونی کشور درحوزه کیفیت است

جایزه ملی کیفیت؛ تنها جایزه ملی و قانونی کشور درحوزه کیفیت است

بر اساس  قانون تقویت و توسعه استاندارد کشور (مصوب مجلس شورای اسلامی و مصوبات شورای عالی استاندارد ) در راستای  توسعه دانش مدیریت کیفیت ،جایزه ملی کیفیت ایران به عنوان تنها جایزه رسمی، ملی و قانونی کشور در زمینه کیفیت شناخته شد.

به گزارش رتبه آنلاین، بر اساس این مصوبه ، اهدای د تندیس زرین این جایزه با دست عالی ترین مقام اجرایی کشور انجام خواهد شد.

بر پایه این گزارش، سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان مسئول تدوین و اجرای نظام ملی کیفیت در کشور با تاکید بر این موضوع، اعلام کرد:  ضمن دعوت از کلیه فعالین حقوقی در عرصه کسب و کار کشور به مشارکت فعال در این حرکت ملی و شرکت در فرایند ارزیابی شانزدهمین دوره جایزه ملی کیفیت ایران( بعنوان تنها جایزه رسمی کشور در زمینه کیفیت) ، توصیه  دارد از توسل به جوایز متفرقه فاقد اعتبار و بی پایه و اساس که حاصلی جز اتلاف منابع ندارد ،پرهیز شود.

در این راستا وبگاه رسمی جایزه ملی کیفیت ایران www.inqa.org و انجمن مدیریت کیفیت ایران به عنوان مجری رسمی فرایند ثبت نام و ارزیابی طی ۱۵ دوره برگزاری اخیر در چارچوب مصوبات شورای سیاستگذاری جایزه ملی کیفیت ایران معرفی می شود.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید