چهارشنبه 29 فروردین 1403
خانهاخبار روزثبت کوتاهترین دوره مدیریت کشور با اشتباه تایپی!

ثبت کوتاهترین دوره مدیریت کشور با اشتباه تایپی!


آئین تکریم و معارفه مدیرکل پست خراسان شمالی در حالی در این استان برگزار شد که در دقیقه نود فرد دیگری به جای فرد انتخابی به عنوان مدیرکل معرفی شد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، مقرر بود در این آئین محمد خالقی به عنوان مدیرکل پست استان معرفی شود اما با تماسی تلفنی این حکم به فرد دیگری رسید.

بنا به این گزارش طی تماس تلفنی از سازمان پست کشور، حکم مدیرکلی به “علی اکبر خانی” اعطا و عنوان شد اشتباهی تایپی رخ داده است، این در حالی است که در بنرهای نصب شده در سالن تکریم و معارفه نام خالقی به چشم می خورد.

خالقی رئیس این نهاد در شهرستان شیروان استان خراسان شمالی و خانی مسئول بازرسی این اداره کل است. این آئین با حضور عضو هیات مدیره سازمان پست کشور و مسئولان استانداری خراسان شمالی برگزار شد.

ابراهیم هزارجریبی، مدیرکل پیشین این نهاد به کسوت بازنشستگی نائل شده است.

اسکندر حلال خور، عضو هیات مدیره شرکت پست کشور در این مراسم بر نقش نیروی انسانی تاکید کرد و گفت: باید از ظرفیت نیروی انسانی بهره گرفت تا بتوانیم خدمات با کیفیت را به مردم ارائه دهیم.

مجید پورعیسی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار خراسان شمالی در این مراسم بر ارتقای شاخص‌های  پست در استان تاکید و برای انعقاد تفاهم نامه ای برای تحقق این هدف اعلام آمادگی کرد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید