جمعه 10 فروردین 1403
خانهاخبار روزثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا

ثبات قیمت‌ها در بازار سکه و طلا


رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران اعلام کرد که قیمت طلا و سکه در بازار امروز نسبت به ابتدای هفته با ثبات نسبی همراه بوده و همچنان هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی کمتر از چهار میلیون تومان معامله می‌شود.

به گزارش رتبه آنلاین، ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز قیمت طلا و سکه تقریبا با نرخ‌های روز نخست هفته جاری یکی است و می‌توان گفت که ثبات نسبی در این بازار وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود همچنان روند کاهشی قیمت‌ها در این بازار ادامه داشته باشد که البته مشروط به نگاه و سیاست‌گذاری‌های مسئولان است.

وی افزود: امروز قیمت هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۹۰ هزار تومان و سکه طرح قدیم نیز ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است. همچنین نیم‌سکه دو میلیون و ۵۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۱۷۵ هزار تومان و سکه گرمی ۶۶۱ هزار تومان در بازار امروز معامله می‌شود.

رییس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران همچنین درباره‌ حال و هوای بازار طلا نیز اینگونه توضیح داد که ثبات قیمت در بازار طلا با وجود افزایش اونس جهانی به ۱۲۲۷ دلار مشاهده می‌شود به‌گونه‌ای که هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۵۷۴ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۳۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان فروخته می‌شود و اگر مدیریت و برنامه‌ریزی متولیان و مسئولان دولتی همچون هفته‌های گذشته باشد همچنان امید به کاهش قیمت‌ها وجود دارد.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید