پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403
خانهگفت‌وگوتولید مستربچ با کیفیت بالا در ایران

تولید مستربچ با کیفیت بالا در ایران

مدیرعامل شرکت سیبا پلیمر کبیر از تولید مستربچ با کیفیت بالا در کشور خبر داد. 

احمد عسگری در برنامه «کالای ایرانی» رادیو اقتصاد افزود: مستربچ نوعی رنگ است که در پوشش دهی پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرد.
وی ضمن اشاره به انواع مستربچ مانند رنگی، افزودنی و پرکننده اظهارداشت: مستربچ های افزودنی شامل شفاف کننده و هسته زا، لیزکننده، آنتی بلاک، روشن کننده نوری، آنتی استاتیک، پایدارکننده نور یو وی، کمک فرآیند پلیمر، آنتی اکسیدانت، ضد سایش و غیره است.
مدیرعامل شرکت سیبا پلیمر کبیر گفت: مستربچ رنگی مشتمل بر سفید، مشکی و سایر رنگ ها و از مستربچ کربنات کلسیم، تالک، میکا و سایر موارد می توان به عنوان پر کننده ها یاد کرد.
وی در ادامه افزود: تولید کنندگان زیادی در حال حاضر مستربچ را در داخل با کیفیت بالا تولید و به بازار مصرف عرضه می کنند.
عسگری اظهارداشت: خوشبختانه با ایجاد واحدهای تولیدی متعدد مستربچ در سطح کشور حجم واردات این کالا نسبت به سال های گذشته بسیار کمتر شده است.
وی گفت: بخشی از مواد اولیه مورد نیاز صنعت مدنظر در داخل تولید و قسمتی باید از خارج تامین شود چون تولید داخلی ندارد.
مدیرعامل شرکت سیبا پلیمر کبیر افزود: هم اکنون تامین مواد اولیه از خارج برای تولید کنندگان داخلی بسیار سخت، زمان بر و در عین حال گران تمام می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن معرفی شرکت شرکت سیبا پلیمر کبیر اظهارداشت: این شرکت تولید کننده کامپاندپلیمری و رنگ مستربچ است.
عسگری گفت: شرکت مزبور در سال 1395 ثبت و یک سال بعد یعنی سال 1396 تولید خود را آغاز می کند.
وی افزود: شرکت سیبا پلیمر هم اکنون دارای 25 نفر پرسنل و با ظرفیت تولید پنج هزار و 400 تن در شهرک صنعتی ایوانکی استان سمنان مستقر است.
مدیرعامل شرکت سیبا پلیمر کبیر اظهارداشت: محصولات تولیدی این شرکت شامل مستربچ سفید، کامپاند کربنات کلسیم و مستربچ افزودنی است.
وی گفت: شرکت مزبوراز سال 1380 به نام بازرگانی عسگری رنگ مستربچ را از کشورهای مانند عربستان، آلمان و هلند به کشور وارد و در داخل به مصرف کنندگان عرضه می کرد.
عسگری در ادامه افزود: این شرکت طی سال 1395 با اتکا به دانش فنی داخلی و همکاری شرکت های معتبر اروپایی ضمن خرید مدرن ترین ماشین آلات روز دنیا و مرغوب ترین مواد اولیه از همان ابتدا تولید مستربچ با کیفیت بالا در راستای رضایتمندی مشتریان گام برداشت.
برنامه «کالای ایرانی» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه تخصصی رادیو اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت 10 صبح به مدت 55 دقیقه به تهیه کنندگی «الهام مصطفوی و حمیده رضا سلطانی» با هدف معرفی، ترویج، و تبلیغ کالای ایرانی، تولید داخلی و حمایت ازتولید کنندگان داخلی و مقابله با مصرف بی رویه کالای خارجی بر روی موج اف ام ردیف 98 قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید