شنبه 1 اردیبهشت 1403
خانهنشریه رتبهتولد اولین و تنها رسانه تخصصی رتبه‌بندی ایران

تولد اولین و تنها رسانه تخصصی رتبه‌بندی ایران

همزمان با جشن مطبوعات ایران، «رتبه آنلاین» به عنوان اولین و تنها رسانه تخصصی و مجوز دار  در حوزه رتبه بندی ایران رونمایی شد تا یکی از بخش‌های کمتر دیده شده در عرصه رسانه‌ای مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش رتبه آنلاین، «پایگاه خبری رتبه آنلاین- Rotbehonline.ir » پس از 4 سال انتشار موفق فصلنامه رتبه، به شماره ثبت  ۷۹۷۲۷ در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، تا سرآغاز راهی متفاوت در حوزه رسانه‌ای کشور باشد.

چه چیز متفاوتی ارائه می شود؟

« رتبه آنلاین» به عنوان یک رسانه از بخش خصوصی، رویکرد تحلیل محور دارد و پردازش داده‌های آماری  را در پیش گرفته است. این رسانه تخصصی، با توجه به نیاز و کمبودهای حوزه رتبه بندی و تحلیل داده‌های آماری در ایران شکل گرفته و  با بخش‌بندی‌ متنوع خود، مقایسه و رتبه‌بندی صنعت‌های مختلف را به صورت تخصصی آغاز کرده است.

محتوای تخصصی درحوزه تحلیل داده‌ها و تجمیع آمارهای موجود در ایران، یکی از رسالت‌های تیم تخصصی این رسانه است و  از همین رو، مفاهیمی چون رتبه‌بندی، رده‌بندی، رقابت پذیری و مقوله هایی مانند کیفیت و بهره وری به صورت مستمر پیگیری می‌شود.

چه رسالتی داریم؟

رسالت اصلی این رسانه تخصصی، تولید محتوای تخصصی برای دیگر رسانه‌ها و اطلاع رسانی وضعیت فعالان بخش خصوصی و دولتی است تا نمایی درست از فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی در ایران ایجاد شود.

ارتباط با ما

«پایگاه خبری رتبه آنلاین» از نویسندگان و اهالی دانش برای درج دیدگاه های خود در این رسانه استقبال می‌کند. برای ارتباط با تحریریه «پایگاه خبری رتبه آنلاین» می توانید گزارش‌های آماری موجود خود را برای تحلیل به ما بسپارید و یا داده های موجود خود را در این رسانه منتشر کنید.

راه های ارتباطی: 43089000 تلفن(30خط) 43089999 فکس

اخبار مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

بیشترین بازدید