جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبرورزشیتورج لارودی شرایط خوبی ندارد

تورج لارودی شرایط خوبی ندارد


دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی درباره آخرین وضعیت پیشکسوت عرصه رسانه و کارشناس کشتی گفت: تورج لارودی در کما بسر می‌برد و شرایط خوبی ندارد.

به گزارش رتبه آنلاین، دکتر تورج ملک محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ی آخرین وضعیت تورج لارودی افزود: این پیشکسوت عرصه رسانه و کارشناس کشتی که مبتلا به بیماری عصبی و عضلانی است و فرمان اعصاب به درستی به عضلات نمی‌رسد، متأسفانه چند روزی است که در کما به سر می‌برد و شرایط خوبی ندارد.

وی گفت: لارودی در حال حاضر با دستگاه تنفس می‌کند و پزشکان برای این که او بتواند دستگاه تنفسی را تحمل کند داروهایی را تزریق می‌کنند که سطح هوشیاری وی را بسیار کاهش داده است. از مردم می‌خواهیم که برای سلامتی وی دعا کنند.

ملک محمدی مشکل اساسی این کارشناس کشتی را مشکل عصبی و عضلانی عنوان کرد و خاطرنشان کرد: وی دچار بیماری است که فرمان اعصاب به درستی در عضلات جاری نمی‌شود و متأسفانه سیر پیش‌رونده دارد. هر چند پزشکان در طی این مدت تلاش کردند با تزریق دارو بیماری وی را کنترل کنند، اما متأسفانه نتیجه‌بخش نبوده است.

دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی در پایان پیرامون این پرسش که آیا هزینه‌های درمان این پیشکسوت عرصه رسانه بر عهده‌ی فدراسیون پزشکی ورزشی است یا خیر؟ تصریح کرد: چون هزینه‌ی درمان این پیشکسوت عرصه رسانه و کارشناس کشتی بسیار بالاست و در بخش ویژه بیمارستان تریتا بستری است، فدراسیون پزشکی ورزشی در حد توان به این پیشکسوت کمک کرده، اما بیشتر هزینه‌های درمان بر عهده‌ی خانواده اوست.

 

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید