جمعه 10 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریتوئیت عجیب سخنگوی دولت خاتمی درباره علت سقوط بورس

توئیت عجیب سخنگوی دولت خاتمی درباره علت سقوط بورس

  • توئیت عجیب سخنگوی دولت خاتمی درباره علت سقوط بورس

سخنگوی دولت خاتمی با انتشار پیامی عجیب، علت سقوط بورس را ناشی از تهدید رییس جمهور به اعدام اعلام کرد.

گزارش رتبه آنلاین از تسنیم، در پی افت شاخص بورس در نخستین روز هفته جاری و تشکیل صف‌های فروش در اکثر نمادها، عبداله رمضان‌زاده که در دولت دوم محمد خاتمی دبیر و سخنگوی هیئت دولت بود و از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی بشمار می‌رود، با انتشار پیامی عجیب در توییتر اعلام کرد: “در مملکتی که رئیس جمهور تهدید به اعدام می شود انتظاری جز سقوط بورس دارید؟”

ناکارآمدی روحانی علت اصلی سقوط بورس

در واکنش به این توئیت، علی اکبر رائفی پور فعال سیاسی منتسب به اصولگرایان نیز در توئیتی اعلام کرده است: “در این که سوء تدبیر دولت ناکارآمد روحانی علت اصلی بحران اقتصادی و سقوط بورس است، شکی نیست؛ ولی بنده گمان می کنم این افاضه سخنگوی دولت اصلاحات تهیدی برای فروپاشی بورس به نظر می‌آید تا یک تحلیل ساده. با جماعت عجیبی روبرو هستیم، رسما اقتصاد و معیشت مردم را گروگان گرفته”.

نظر مردم

همچنین در این زمینه پایگاه خبری بورس پرس اعلام کرد: بورس تهران در حالی طی سه ماه اخیر با ریزش حدود 600 هزار واحدی شاخص و افت قیمت 50 تا 70 درصدی قیمت اکثر سهام روبرو شده که بازنشر این توییت در فضای مجازی، منجر شد تا مردم هم  واکنش هایی نشان دهند که برخی از آنها به شرح زیر است:

– خدا وکیلی، ماست ها رو نریزین رو قیمه ها! رییس جمهوری که می گوید همه چیز رو بسپارید به بورس و از روز بعد اکثر سهم ها 50 درصد می ریزند، زیاد برای بورس فرقی نمی کند!

– یک نظرسنجی بگذاریم، ببینید بورس از رفتن روحانی خوشحال می‌شود یا خیر؟ خود دولت بورس را با سیاست‌های غلط زمین زده و سهامداران دل خوشی از روحانی ندارند.

– اعتراف به گروگان گیری بورس توسط دولت ؟

– الان این تهدیده یا سوال ؟

– در مملکتی که سیاستمدار اقتصاد نمی‌فهمد و سقوط بورس را به اظهارات یک نماینده علیه رییس‌جمهوری پیوند می‌زند، انتظار صعود بورس دارید؟

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید