چهارشنبه 29 فروردین 1403
خانهخبراجتماعی و شهریتعاونی‌ها آماده تامین مایحتاج مردم هستند

تعاونی‌ها آماده تامین مایحتاج مردم هستند

رییس اتاق تعاون ایران از آمادگی تعاونی‌های مصرف برای تامین و توزیع مایحتاج عمومی خبر داد.

به گزارش رتبه آنلاین از ایسنا، بهمن عبدالهی اظهار کرد: به دنبال تاکید معاون اول رییس‌جمهوری به وزیر صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های بازرگانی، تعاون و اصناف، آمادگی کامل شبکه گسترده و مردمی تعاونی های مصرف اعم از تعاونی های مصرف کارگران، کارمندان، فرهنگیان، نیروهای نظامی و انتظامی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای را با استفاده از تمام ظرفیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای تامین و ذخیره سازی و عرضه مایحتاج عمومی به ویژه اقلام اساسی پرمصرف در سبد خانوار اعلام می‌کنیم.

وی به بهره‌مندی این شبکه مردمی از تجارب ارزنده و اهلیت ممتاز در زنجیره تامین و توزیع کالا اشاره و گفت: تعاونی‌ها مطمئن‌ترین بازوی توزیعی دولت در طی ۴۰ سال اخیر به ویژه در دوران دفاع مقدس بوده و هستند. درحال حاضر تمام مواد غذایی، بهداشتی، لوازم خانگی ایرانی و مواد پروتئینی با نرخ های مصوب، بدون هیچگونه محدودیتی در این شبکه ها در اختیار عموم مردم قرار می گیرد و ساعات فعالیت نیز از صبح تا شام حتی روزهای تعطیل برقرار است.

رییس اتاق تعاون ایران با توجه به تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان دولتی و غیردولتی به مردم این اطمینان را داد که کوچکترین وقفه ای در روند تامین و عرضه مایجتاج عمومی ایجاد نخواهد شد.

اخبار مرتبط

بیشترین بازدید